hemo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er det nokon som veit korleis ein enkelt og problemfritt kan brenna DivX-koda filmklypp til VCD/SVCD? Eg har gjort dette monge gongar før, med Nero. No, på maskina eg har framfor meg, får eg melding om at eg ikkje har lisens og må gå på nero.com å kjøpa... Maskina er jo levert med Nero, for p... PS! Det er ikkje snakk om full lengde spelefilm, men små filmklypp som ikkje har noko problem med å få plass på ein VCD/SVCD, berre den vert omkoda (jamfør codec) riktig... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kanskje du bare har ett, to eller tre års lisens?? Lenke til kommentar
Lakmus Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er det ikke slik at man kan brenne VCD med standardversjonen av Nero, men må kjøpe en ekstra plugin for å brenne SVCD og såkalt "Mini DVD"? Tror det i utgangspunktet skal gå greit å brenne VCD i standardversjonen. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Brenning av VCD og SVCD går fint, men ikkje når fila er komprimert med DivX eller XViD. Dvs. ikkje no lenger :-p Men, ja... kanskje http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613 er ei løysing... for kvifor vera avhengig av Nero, om andre program kanskje kan gjer nytten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå