Drizt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Lurte på om det er noen fare å disable vifte som sitter på hovedkortet? Den bråker masse. Ellers har jeg en stor 12cm kabinettvifte, og en Zalman 7000Cu kjøler på CPU. Cpu ligger på 32C idle og systemet rundt 25C. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Lurte på om det er noen fare å disable vifte som sitter på hovedkortet? Den bråker masse. Ellers har jeg en stor 12cm kabinettvifte, og en Zalman 7000Cu kjøler på CPU. Cpu ligger på 32C idle og systemet rundt 25C. Jeg tok den vekk på mitt K8VNXP, og dte gikk veldig fint! Ikke for varmt heller. Men satt til slutt på en Zalman-ribbe, kanskje lurest at du gjør det... Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hvorfor trenger man ribbe eller vifte når HK ikke blir varmere enn 25C? Hvor får jeg kjøpt Zalman ribben? Endret 11. januar 2005 av Drizt Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Regner med at det er denne det er snakk om... Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Regner med at det er denne det er snakk om... Okei. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå