molemanhte Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå har jeg endelig klart å overtale fadern til å legge inn ADSL hjemme, men jeg har et problem. Det er jo en million leverandører! Jeg (eller rettere sagt, han) er ikke interessert i å betale mer enn 400 kr pr mnd, men helst sån rundt 350 i mnd. Jeg har sjekket litt rundt og jeg tror jeg har funnet en bra løsning. Tele2 ADSL Large 1024/256 kr 379 kr 0 1024/256 Har dere noe vondt å si om Tele2? Jeg tar gjenre imot andre forslag eller anne konstruktiv kritikk. http://telepriser.no/telepriser2_1/sortRes...sortby=priceMnd Er det noen andre av disse leverandørene/tilbuddene som er bedre? Takk for eventuell hjelp. Magmanthe Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er det noen andre av disse leverandørene/tilbuddene som er bedre? Har du sjekket Bluecom? De er rimelige hvis de leverer på eget utstyr. Lenke til kommentar
uberleif Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hørtes greit ut det du hadde funnet, jeg har ingen erfaring med Tele2, men har hørt dem har litt stabilitetsproblemer? Har tiscali selv, og er meget fornøyd. Betaler 399,- i måneden for 1024/256. Ikke veldig billig, men veldig stabilt trygt og godt.. hehe Slipper no tull med brukernavn osv, er bare å plugge i ledningene så er det rett på nett Lenke til kommentar
demiurgen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jeg har nettopp fått meg 704/256 linje fra firstmile til 195 kr pr mnd. det er billig!! og "så langt" har det ikke vært noen ngt tendenser... Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hadde selv Tele2 i et drøyt år, og det fungerte greit. Hadde litt problemer første måneden med ustabil linje, men det rettet seg og var siden stabilt som fjell. Hastigheten var det heller ikke noe å si på...fikk det jeg betalte for, og vel så det. Har bytta til BlueCom, men dette er kun fordi jeg hadde lyst på raskere linje enn det Tele 2 kan tilby. Lenke til kommentar
molemanhte Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 jeg har nettopp fått meg 704/256 linje fra firstmile til 195 kr pr mnd.det er billig!! og "så langt" har det ikke vært noen ngt tendenser... Hvor finnar man firstsmile? Har det en hjemmeside eller noe sånt? Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvis Bluecom har egne sentraler der du bor så leverer de 1100/448 for kr 399,-/mnd. Det er et godt tilbud. Jeg har veldig gode erfaringer med Bluecom etter bluecoms egne sentraler kom dit jeg bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå