kilogram Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sikkerhetsforsker saksøkes En fransk mann som fant flere sikkerhetshull i Viguard antivirus i 2001, blir nå saksøkt av bedriften bak produktet. I følge selskapet har han brutt det franske kopibeskyttelseslovverket. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 brudd på 3 ordsregelen i topic. sorry, kunne ikke dy meg... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 brudd på 3 ordsregelen i topic. sorry, kunne ikke dy meg... Haha, du har faktisk rett! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 brudd på 3 ordsregelen i topic. sorry, kunne ikke dy meg... ikke bra.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har alltid synes den regelen er litt på kanten, man skjønner jo hva denne tråden dreier som utifra den tittelen.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (post skrevet utelukkende for å få diskusjonen over på noe annet) Jeg synes virkelig at Viguard antivirus har dumma seg ut nå... Dette er jo enormt dårlig reklame for dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå