Ghost_Fox Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei! jeg skulle gjerne hat et program for og kunne konstruere litt, 3D program eller litt mer avansert tegne program. Vet dere hvor man kan få det gratis på internett, eller hvor man kan kjøpe det for en litt billigere penge?? Skal bruke det til case mods og høyttaler bygging….. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 SketchUp Jeg skjønner det ikke helt da Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 SketchUp Jeg skjønner det ikke helt da Det blir veldig mye enklere hvis du ser på et par tutorials Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Og hvis du skal bygge Lego kabinett, så er dette programmet fint. Lenke til kommentar
Ghost_Fox Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Ja ikke sant prodigy_. Har planer om å bygge mitt eget hus i lego når jeg blir stor. Kansje det programet er noe da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ja ikke sant prodigy_. Har planer om å bygge mitt eget hus i lego når jeg blir stor. Kansje det programet er noe da Var det negativt? Han kommer med ett forslag. Mange har gjort det før, og det blir faktisk stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå