oblivian Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Noen som har en ide hvordan jeg kan få satt skjermkortet i 800x848? (15:9) Standard 7" LCD native oppløsning. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hmm, har prøvd å bruke PowerStrip, men jeg får ikke PowerStrip til å gå i 800x480 (15:9). Det nærmeste jeg kommer er 848x480(16:9). Går det an å sette helt custom oppløsning med PowerStrip? Jeg ser bare slideren... (med mange oppløsninger riktig nok). Endret 11. januar 2005 av oblivian Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Mener ikke å mase... men er det ingen som har noen løsning til problemet mitt? Det rare er at 800x848 (15:9) er standard native oppløsning på 7" LCD skjermer. Rart det skal være så vanskelig? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 høyreklikk på skrivebordet, gå til properties>settings>advanced>navnet på skjermkortet ditt, og så er det noe som hos meg heter skjermoppløsninger og oppdateringshastigheter. burde kanskje ligge på skjermkortforum, men du får det vel til der, der går det an å spesifisere egen oppløsning. Husk å ikke gjøre noen tastefeil, det KAN få kjipe konsekvenser.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå