Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bilstereo til vw passat

fox11

Anbefalte innlegg

Vet at en som hadde et RF frontsett til 5500 skifta det ut med SS XSC og var mye mer fornøyd. Om det var Type RF eller ikke vet jeg ikke. Et lite hint om hvordan ting er er det iallefall :)

Joda, men så er det igjen opp til øret som hører da.

Jeg har hørt Type RF mange ganger, men først i går fikk jeg høre de i en demovegg, dvs med maaange komp.sett. Så da satt vi på en plate med litt nice musikk, så switcha vi mellom de forskjellige komp.settene.

Type RF koster over 5000 for det minste settet og ca 7000 for det største. Men fy F for en lyd, så blir nok 3 sånne sett i demobilen tenker jeg. Sammen med Type RF forsterkere..

Men uansett, det er stor forskjell på komp.sett og det er stor forskjell på ørene som hører. Så det beste er å få en demo på div komp.sett og så bestemme seg hva som spiller best og til best pris.

Når det angår sub ville jeg valgt Infinity Kappa Perfect 10.1 til 1990,- fremfor 120.3SE til 1995,- ;) Er ett lite hopp opp til KP'en kan man si..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, mye kommer an på øret som hører :)

Tror bilradiospes.no må sjekke prislista si om du selger den for en tusing mindre. Mener å huske at du anbefalte den tidligere over 120.3SE'n. Tar de virkelig en tusing i "overpris"? Stakkars folk som handler der om det er gjennomgående for resten av agenturet.

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
Jepp, mye kommer an på øret som hører :)

Tror bilradiospes.no må sjekke prislista si om du selger den for en tusing mindre. Mener å huske at du anbefalte den tidligere over 120.3SE'n. Tar de virkelig en tusing i "overpris"?  Stakkars folk som handler der om det er gjennomgående for resten av agenturet.

De tar nok litt godt i ja, men så er jeg billig på mye annet også da..

Så hvem som har høy eller lav pris er jo en annen diskusjon ;)

Men den som leter, finner. Som regel hvertfall :whistle:

De solgte forresten subben for 3495,- før da, hehe i fjor sommer eller noe sånn.

Da solgte jeg de for 1990,- så de som kjøpte den da, jaja kjipt for de.

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...