dandel58 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Heisann.. Har nettopp kjøpt meg Creative Inspire T7900 7.1 høytallersett.. Har instalert driverne og kalibrert høytallerne.. Får lyd ut av alle øytallerne, stemmen og noisen kommer ut av riktig høytaller og alt virker perfekt.. men når jeg skal høre på musikk og spille spill så virker bare de 3 fremste høytallerne og subwooferen.. hva har skjedd med de4 høytallerne bak? hvorfor virker ikke de? de gir jo riktig lyd fra seg i kalibreringen osv.. Hjelp! Tusen takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Musikk spilles da sannelig bare i stereo, mens film kan kjøres i surround.. Støtter spillene du spiller 7,1 eller 5,1 surroundlyd? Endret 11. januar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 jada, har hatt 6-1 surround lyd i over et halvt år nå så det funker.. Har i tillegg sound blaster audigy zs.. Med det andre creative inspire 6.1 settet spilte jeg musikk i alle høytallerne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå