Gå til innhold

Nybegynnerguiden, del 5

Anbefalte innlegg

krisnorl's innlegg er fjernet. Det er HELT fint med kritikk, men det får være grenser til usmakelig opptreden. Advarsel er herved utlevert.

krisnorl: dersom du har noe konstruktiv og _hyggelig_formulert_ kritikk, er du velkommen til å skrive det her.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
krisnorl's innlegg er fjernet. Det er HELT fint med kritikk, men det får være grenser til usmakelig opptreden. Advarsel er herved utlevert.

krisnorl: dersom du har noe konstruktiv og _hyggelig_formulert_ kritikk, er du velkommen til å skrive det her.

KJÆÆÆÆÆÆÆRE Vidar :D

Jeg mener bare det at om dere først skal lage en guide for overklokking så hadde det vart artig om dere heller kunne skrive litt mer om oppstart i BIOS og hva du skal gjøre der osv. Og IKKE hvordan_skaffe_en_ekstra_koppholder_guide

Beklager om min kritikk er litt .. Hva skal jeg si?

Jeg bare mener at om dere først skal gjøre det så kan dere gjøre det skikkelig :)

Håper på en del 6 da, hvor BIOS nevnes :D

Ka med en *litt* høfligere tone krisnorl ??

Flott guide forresten! Stå på! :)

La forresten merke til nye smilier, tøft :D...

(men savner den gamle :p )

*Husker ikke hva jeg skrev igjen*

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

hum...! jeg er en uerfaren overklokker og kan ikke akkurat si at jeg fikk så veldig mye "lyst" til å startte med en gang !....det står jo egentlig ikke noen ting om hva jeg skal gjøre da...bare tips om saker og ting etter jeg har gjort det ! så da er det egentlig ikke en nybegynnerguide :)

men eller var den grei :D hehe!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg må også si meg enig i @ til å vere en nybegynner guide er det overasskende lite om innstillinger i BIOS men Hvis det ikke er nødvendig å opne BIOS for å overklokke så er det jo ingenting som er bedre en det :thumbup:

Spøk til alvor. Overklokking er kun en ting etter hva jeg har lest meg til her på forum, BIOS (+ Evt voltmodding), Det finnes 1000 vannkjølingsguider og 13 vopochill + 38 viftestyring/kabinettkjølings guider men dette er ikke overklokkig men en måte å legge forholdene tilrette for å få best mulig overklokkings resultat. Jeg har her kunnet lest om hvor mange Mhz forskjellige P4 Klarer og oppnå men ikke Hvordan testerne gjør det (Jeg mener oversiktelig for ferskingene (som meg)) For å få det resultatet. Vi Trenger en Stor og Oversiktelig BIOS Guide. På forhånd takk :)

Endret av Evil Eye
Lenke til kommentar
Vi Trenger en Stor og Oversiktelig BIOS Guide. På forhånd takk :)

Bios-innstillinger er nesten noe man må prøve seg frem på.

Det vil nok bli altfor omfattende å lage en guide som innebefatter alle bios'er som er i omløp for tiden, for alle er så godt som helt forskjellige.

Men tibake til topic; Informativ og flott guide, men jeg får fortsatt ikke lyst til å kutte opp lian-li kabinettet mitt :p

Og en ting til, var litt lite info om kutting av mønstre i kabinettet, noe som kan være nokså fiffig!

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...