Fre_ZZe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei! Min eldgamle cpuvifte har dessverre tatt kvelden(R.I.P), noen som kan anbefale en ny vifte til meg som skal passe på min eldgamle cpukjøler ? Ønsker en vifte som er relativt stille og som kjøler bra... CPU Kjøler speccs: Name Zalman CNPS 5000-Plus Material Copper / Aluminium Heatpad n/a PowerConnector Molex Fan Zalman GM1206PTBX-AF RPM monitoring Yes Noise db(A) 48 (jumperless) Size (HxWxL) 66 x 70 x 91 mm Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvis den passer på hovedkortet ditt så kjøp denne men så vet jo ikke vi hvilket hovedkort socket) du har så vi må ha litt mer info Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har en AMD XP prosessor så det betyr vel at jeg har Socket A hovedkort (?) Den vifta du snakker om der leveres med kjøler også-jeg trenger bare en vifte til den kjøleren (heatsink) som eg allerede har og håper å komme unna med ca 200kr max. Noen flere som har forslag til hvilken cpu vifte jeg bør kjøpe ?? skal sitte på en ZALMAN 5000 kjøleribbe, se speccs over.. Takker for alle svar.. Mvh Fre_ZZe Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hadde jeg vært deg, så hadde jeg driti i vifte kjøling.. gå for"denne" istede.. bedre kjøling, og bråker ikke bedre kan det ikke bli.. (med mindre du legger mer penger i kjøpet) Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Som sagt er budsjettet rundt kr 200 og eg er fornøyd med kjøleren eg har så eg skal kunn ha ei vifte, noen med anbefalinger ?? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvis den ser omtrent slik ut, så er det bare til å finne målet på vifta, og kjøpe ny. Velg papst eller noe som ikke bråker mer enn 30 desibel, så burde det gå fint. Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, det er akkurat den kjøleren. Eg bestillte en Thermaltake Ufo vifte fra mpx idag- satser på at den passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå