darkducks Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Heisann har nå corsair twinx 3200LL 2 *256mb brikker. Har nå tenkt å kjøpe mer minne. men finner ikke igjen det samme minnet. Hvilket minne skal eg kjøpe som passer?? Har abit ic7 hovedkort. Vil eg merke stor forskjell på 512 og 1 gb ram? Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Noen som har peiling? Lenke til kommentar
daffodiL Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 abit ic7 skal støtte de fleste minnetyper, om ikke alle... hva med de her? Corsair TWINX512-3200XL DDR-DIMM 512MB Kit w/two matched 256MB 3200XL DIMMs de er jo heller ikke så langt unna de du allerede har skulle jeg tro...? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hvis du skal bytte ut de brikkene du har så er den egentlig samma hva du kjøper HK ditt støtter det meste. Men hvis du skal beholde de du har og legge til noen nye så burde du kjøpe like! Det blir ikke så bra med forskjellige brikker! Å ikke kjøp mindre enn PC3200!! Jeg ville ambefalt 1gb Endret 14. januar 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 har ikke tenkt å bytte ut brikkene. men finner ikkje akkurat dei samme brikkene som eg har til salgs noen plass.. men corsair xl brikkene ser veldig like ut.. er xl brikkene like LL brikkene?? Lenke til kommentar
daffodiL Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) ikke helt. jeg tror det er en forskjell på latency. du kan selv ta en titt på Corsair XMS minnelista hvor mye det har å si at de har forskjellige latencies vet jeg ikke. men kanskje om du skaffa to nye LL-brikker ville alle 4 jobba sammen i dual channel, eller no sånt. Endret 14. januar 2005 av daffodiL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå