Archangel Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er det noen på forumet som har denne skjermen nå? Jeg lurer på hvor fornøyd dere eventuelt er, jeg har lest litt negativt om stripene som er på kantene og at teksten kan være tåkete på hvit bakgrunn. Ellers lurer jeg på hva som egentlig er forskjellen mellom en 21" og 22" skjerm, 22" har jo ikke generelt større skjermflate.....alle 22" har 20"(viewable) som 21" har. Spiller antall " noen rolle her i det hele tatt? Takker for eventuelle svar. Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hva antall " (tommer) angår, så skal kvaliteten på bildet være bedre jo større skjermrøret er. Med andre ord skal en 22" ha bedre kvalitet enn en 21" hvor det faktiske bildet på begge er ca 20" (synlig størrelse). Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Takk for det, har hørt noen påstå at det ikke spiller noen rolle, men det er jo prisforskjell så det var derfor jeg lurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå