Sandegutten Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! Jeg har et fett lydkort på min PC, med digital utgang (SPdif). Og har lastet inn alle mine CD med track navn og albumnavn. Jeg kjører dette over til Mini disk. Dette blir topp lyd til bilbruk og bærbart. Men track og albumnavn blir borte. Er det noen som vet om det går å overføre dette oxo? Da hadde jeg vært evig takknemlig! Benytter Mediamonky til konvertering! Og den finner titler selv. Genialt! Hilsen Øystein Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tilter og navn blir ikke overført via digital audiostream. Da må du nok bruke NetMD (hvis du har en spiller som støtter det). Lenke til kommentar
Sandegutten Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Hei! Takk for svar! Slik jeg forstår så går det å overføre rett i fra PC til MD hvis en har en MD spiller med NetMD? Det gjelder vel alle formater det da? Hilsen Øystein Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei igjen! Sonys OpenMG (hvis du har en Sony MD-spiller) overfører de fleste formater, men disse blir konvertert til ATRAC-formatet (ettersom det er dette formatet MD bruker). Hvis du har en annen NetMD spiller, så følger sikkert programvaren med, eller kan lastes ned fra produsentens nettside. Installer drivere og programvare, så bruk en USB-kabel til overføring. Det er enkelt og greit. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 På min MD-spiller (en veldig gammel fra utlandet en plass) måtte jeg skrive inn navnet og artisten på sangene selv på MD en. Jeg overførte også sangene fra cd da... Sikkert bare jeg som er veldig gammeldags da, med den gamle MD en min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå