vihovde Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Bruker dette Antivirusprogrammet, men når jeg skal kjøre Update, så får jeg denne feilmeldingen: "An error occourd while trying to connect to Internett. Check your Internet connection and try again. If you connect to Internet using a Proxy server, chech the Proxy setting" Ok, det jeg lurer på er hvordan eller hvilke innstillinger som skal til, og hvor gjør jeg dette. Prøv å forklar på en enkel måte. Har bredbånd fra NexGenTel (Bravo) og bruker Opera 8.0 beta. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sikkert brannmuren din som sperrer, slå den av mens du oppdaterer. Eller gå på innstillinger og sjekk at den har tillatelse til å kople seg til nettet. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Sikkert brannmuren din som sperrer, slå den av mens du oppdaterer. Eller gå på innstillinger og sjekk at den har tillatelse til å kople seg til nettet. Og hvor endrer jeg dette da ? Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Og hvor endrer jeg dette da ? Det vet jeg dessverre ikke, har ikke samme brannmur. Men som oftest er det bare å gå på innstillingene til selve brannmuren. Eller det enkleste: deaktiver brannmuren. Har du Win XP SP2, så går du bare inn på kontrollpanel og sikkerhetssenter. Skriveleif. Endret 11. januar 2005 av karasjok Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er du koblet rett på ADSL modemet? Trend kjører en egen proxyserver i brannmuren sin mulig det er noe kluss med den. Prosessen heter TM proxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå