Marcelo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kan noen forklare meg hva Amd Cool & Quiet er godt for og hvordan jeg instlallerer det og hvilke instillinger jeg trenger å stille på. Hovedkort: MSI K8N Neo2-54 Platinum Edition CPU: Amd 64bits 3200+ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ta en titt på denne du. Lenke til kommentar
Konsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vil i tillegg til forrige innlegg anbefale å ta en titt på MSI brukerforum. (http://forum.msi.com.tw/). Har vært til stor hjelp for meg. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Bør jeg skifte noe på biosen til hovedkortet og eller noe sånt? siden Konsen gidde meg en link til noe i msi sitt forum Endret 11. januar 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
gorg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jeg har også problemer med å fikse dette oppsettet. har Abit AV8, amd64 3500+ installerte drivere til cpuen, og enablet cool'n quiet i bios, men får ikke noen forandringer av hastighet selv i idle.. what too do? Lenke til kommentar
wanka Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har du husket å sette power-management til minimal ? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det kan vel ikke skje noe galt hvis man legger inn CPU driver? Bør jeg ta backup? Lenke til kommentar
wanka Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Aner ikke. Det eneste jeg gjorde var å : Sette opp cool'n'quiet i bios installere cool'n'quiet cpu driver og sette minimal power i power mgnt. når jeg kjørte cpuz så står det 1000mhz i idle istedet for 1800mhz på min athlon 64 3000+ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 På mitt EpoX EP-8kda3+ hovedkort fungerer C'n'Q kun om man har èn minnebrikke. Har 2 jeg, så da frøys maskina hver gang windows var ferdig å boote. Antar den frøs idet C'n'Q skulle til å senke CPU'en eller ble lastet. Da måtte jeg deaktivere C'n'Q i BIOS og avinstallere driverene. Nå funker alt helt smertefritt, dog C'n'Q hadde vært kjekt i.o.m. at dette er en lydstudio-PC. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg måtte oppgradere biosen før jeg fikk tilgang til cool`n quite... visst du ikke finner hvor du stiller den på i biosen så kan d hende du må d også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå