Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-12 16:12, Dreiphus skrev:

Og hvor er rølle? Utestengt for alltid på grunn av hva?

Det var jeg som stengte ute rølle med meget god grunn. Jeg ser absolutt ingen grunn til i det hele tatt å måtte begrunne dette ovenfor noen når dette er åpenbart i det han skriver. Rølle vet utmerket godt hvorfor han ble utestengt, og det er jeg sikker på at du også vet.

Dette forumet er ikke IRC-style. Innleggene på dette forumet blir indeksert i databasen og gjort søkbare av den grunn at det skal være saklig og relatert informasjon om data. DERFOR slår moderatorene hardt ned på fjas, tull, useriøsitet, regelbrudd og dårlig oppførsel.

Dersom du har lyst til å klage og bedrive lobbyvirksomhet så kan du gjøre dette andre steder - IKKE på hardware.no sitt forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-12 17:58, SirHartge skrev:

Nå er jeg LEI og LEI av sytinga. Nå er det tom galt at man åpner en tråd pga av det var ønske om det. Nå må dere snart bruke energien på å gjøre forumet til en bedre plass. Det er _ikke_ oss moderatorer som kan gjøre det, men DERE. I stedet for å klage på oss, så kan dere selv ta dere i nakken og hjelpe de som trenger det. Da innregnet å veilede dem til å bruke forumet fornuftig.

Nå skal jeg UT i sommerværet, for nå ble jeg litt oppskaket av å sitte å lese all den sytinga som gjentar seg av noen personer. Håper de som føler seg truffet roer seg litt ned, (slik som meg:) ) og bruker forumet til det som det er laget for. HARDWARE og diskusjon rundt HARDWARE.

/me signing off

Helt enig med SirHartge der, folk syter mer og mer på dette forumet, syns dere heller kan ta en vennlig tone ovenfor moderatorene, at yummy fikk hets for ingenting gjorde meg så og si ondt som bruker av dette forumet, at folk kan være så intolerante.

My passion goes with the moderators...! :smile:

Lenke til kommentar

Denne tråden stenges da vi er lut lei diskusjoner om "udugelige" brukere, administratorer, moderatorer osv.

Kan ikke se at det fører noe matnyttig med seg. Saklig begrunnet kritikk kan legges under "tilbakemeldinger".

Fremtidige tråder av denne sjangeren vil bli slettet uten videre.

Mvh. Vidar Fagerjord, aka. yummy, moderator.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...