ken8 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har satt sammen en pc til en kamerat, skal brukes til mail, se på bilder, rett og slett generell kontor bruk. Vil oppsettet mitt duge? Evt. noe jeg kan gjøre billigere? 1.Litt dyrt tastatur? 2.Billigere og bedre kabinett? 3.Billigere og like god skjerm? Og ellers andre inspill dere har! Lenke til kommentar
madfox Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) ta heller å copy post metoden .... bildet er helt forkludret ps. jeg har ett hovedkort til soket a a7n8x deluxe og 512 mb twinmos minne som jeg kan selge deg... + ett 3d geforce 4 kort.. det kan du få av meg for en billig penge Endret 10. januar 2005 av madfox Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) ta heller å copy post metoden .... bildet er helt forkludret Du kan trykke på blidet, så blir det helt fint Du kan finne et nytt tastratur, skjerm, minne, og skjermkort. Alt som er nevnt kan du får mye billigere Edit: Skjermkortet er vel kansje greit alikevel Men trenger har så stor HDD? Endret 10. januar 2005 av BaX Lenke til kommentar
madfox Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 neh er for mye stress.. men jeg sitter på en laptop som har møkka 3dkort men jeg elsker den Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Skjermkortet tror jeg er noe av det billigste du finner hvis du tenker mest for pengene, så det kommer jeg til å beholde. Hardisken kan nok reduseres til 80gb og spare noen hundre der. Hvilket annet minnet anbefaller du?? Jeg vil ikke gå ned til 256. Det er også viktig at maskinen blir stabil. Skjermen er ganske så dyr ja. Kanskje gå over til en 19" crt skjerm i stedet. Noen som vet om bra tastatur&mus til billig penge. Jeg har prøvd det billige creative tastaturet du får kjøpt på komplett, det synes jeg ikke var noe særlig. Endret 11. januar 2005 av ken8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå