Gå til innhold

Dårligste Steven Siegal film dere har sett?

Machz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gikk i nedoverbakke med mr.Siegal etter "Kapring i åpent hav". Har dere sett hvor tjukk han er blidt i de siste filemene, får nesten lyst til å synge sangen "å hvor tjukk du har blidt, nå må du pinnadø slanke deg gitt" med Jenny Jensen

Så verden skal ikke få lov å ha lubne helter? Han er antagligvis alikevel i mye bedre form enn mange her.

Lenke til kommentar
Det gikk i nedoverbakke med mr.Siegal etter "Kapring i åpent hav". Har dere sett hvor tjukk han er blidt i de siste filemene, får nesten lyst til å synge sangen "å hvor tjukk du har blidt, nå må du pinnadø slanke deg gitt" med Jenny Jensen

Så verden skal ikke få lov å ha lubne helter? Han er antagligvis alikevel i mye bedre form enn mange her.

Ser du oss bekjempe pirater/eskimoer/nazister/hva det nå er denne gangen? Nei, vi sitter her og leker oss med pcen. Kanskje han bør gjøre det samme, istedefor å forpeste filmverden med latterlige filmer?

Lenke til kommentar

Jeg er veldig imponert over hans vanvittige spekter med ulike ansiktsuttrykk. Jeg og noen venner hadde en kveld en slags Steven Siegal kavalkade hvor vi tok for oss en del av hans klassikere, og etter et nøye studium kom vi frem til at tallet på hans forskjellige ansiktsutrykk er, tam tam, to! Litt sinna og sinna. Det var litt disput om et tredje alternativ skulle legges til, men det ble nedstemt.

Lenke til kommentar
Den uten handling hvor han sloss mot de folka, og får damen til slutt.. Dere vet hvilken jeg mener...

:D:D:D:D:D:thumbup: Gullkorn!

Det værste med Steven Segal er at han ikke skjønner at han er en "skuespiller", men at han tror han kan sloss på ordentlig. Regner med alle har hørt historien hvor han utfordrer en kar fra UFC (ultimate fighting championship) til slosskamp. Mr. Segal blir choka ut etter 25 sekunder, men da han kvikner til igjen vil han a revansj. Det ender med at han blir choka ut igjen, men denne gangen driter han i buksa (bokstavelig talt). Han bæsjer på seg :p Har ikke hørt han har utfordret noen til slosskamp etter det.

Det beste med Steven Segal er alle parodiene de har av ham på Mad TV. Priceless! :thumbup:

Lenke til kommentar

Exit Wounds var.. haha.. virkelig, tragisk ufattelig dårlig. Jeg trodde jeg hadde sett det dårligste med mannen jeg ikke kan fordra, men Exit Wounds var grusom. Jeg var til og med innstilt på å kanskje like den. Det var før jeg så den :D Noen skjønner bare ikke når det er på tide å skifte beite.

Var det ikke i "The patriot" at han dør tidlig i filmen? Isåfall var det den absolutt beste med ham :!:

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Hm, hva var det den relativt nye filmen han spilte i het? Tror den blei laga i 2001, og ble visst på TvNorge for noen måneder siden... Den handla om noen gjengmedlemmer, narkotika og Seagal hadde en partner i filmen, som var en undercover dude på privat plan eller noe sånt... Ufattelig dårlig var den, nesten like dårlig som de andre... Eller, vi sier like dårlig :no:

Men anway, hva var det den het?

Lenke til kommentar

"C'mon, you're chinese. if you don't teach me how to fly I'm gonna throw you off this building!"

Når han skulle lage "crouching cops, hidden badges"..han prøvde å fly fra hustak til hustak og mente den eneste grunnen han ikke klarte det var fordi ikke ALLE på filmsettet trodde på ham. Så han knakk endel nakker som vanlig :) Will Sasso ruuuuulet.

Lenke til kommentar

Etter at han kuttet ut Aikido'en i filmene sine så har de bare blitt helt kjipe. Var supermorsomt å se han knekke armer og bein i utallige kombinasjoner. Nå derimot så har han hoppet på kung-fu/karate pluss masse digital effekter og da er hele morroa borte.

Det var nok helt klart de filmene på 80-tallet som var best ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...