Machz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei, Så nettopp "Half past dead" og den kommer soleklart opp på topp 1 listen min over dårligste SS film jeg har sett. Faktisk så gjorde jeg noe så uhyrlig sjeldent som å spole over de verste sekvensene. Alcatraz fengselet så ut som en blanding mellom et middels stort lager og en Rimibutikk... Huff savner Steven Siegal fra Hard To Kill osv..det var saker det... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Fire down below. Hver eneste gang jeg skulle se tv når jeg var ferdig med en vakt i millitæret så gikk den forbaskede filmen. Spesielt når jeg var ferdig med 14 timers arbeidsdager er det ikke morosomt å se den fyren. Men har han noen gode da? Muligens den filmen han dør i løpet av begynnelsen :-) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 seagal har kun bra filmer! men husk at hans filmer er en helt egen sjanger da (ja jeg mener det) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg mener å huske at "The Patriot" var temmelig tam. En Seagalfilm uten slåssing duger ikke til mye. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 On dangerous ground eller hva den het var ganske dårlig. Den sekvensen der han bor hos samene og finner seg selv spirituelt var noe av det verste jeg har sett på film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Den uten handling hvor han sloss mot de folka, og får damen til slutt.. Dere vet hvilken jeg mener... Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Fire down belowFire down belowFire down belowFire down belowFire down belowFire down belowFire down belowFire down belowFire down below Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Den uten handling hvor han sloss mot de folka, og får damen til slutt.. Dere vet hvilken jeg mener... Henger meg på denne Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 On dangerous ground eller hva den het var ganske dårlig. Den sekvensen der han bor hos samene og finner seg selv spirituelt var noe av det verste jeg har sett på film. Eskimoer, ikke samer. Du har jo tydeligvis ikke fått med deg historien i denne perlen av en film. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dårligste? Steven Seagal er jo mann. Men noen av de "Kapring i [sett in random ting her]" filmene er jo egentlig elendige. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Eskimoer, ikke samer. Du har jo tydeligvis ikke fått med deg historien i denne perlen av en film. Eskimoer var det vel ja, kom bare ikke på hva de het. Kapring på åpent hav er ikke så ille da. Var en skikkelig godfilm når jeg var mindre husker jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er vel bare to.. "på åpent hav" og "i høy hastighet". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Jeg liker Under Siege (kapring på åpent hav) godt. Har sett den mange ganger. Fin toppless-scene med Erika Eleniak også midt i filmen. Og en akkurat passe sinnsyk Tommy Lee Jones som terrorist, spesiellt når han flipper mot slutten..og den typisk ekle Gary Buse(y) i en standardrolle. Fattern er storfan av filmene hans...må vel si en av de værre var Exit Wounds. For ei suppe av en actionfilm. Slår ikke de gode gamle filmene fra 80-tallet som Hard to Kill og Marked for Death. Egentlig vanskelig å disse filmene hans, de er dårlige men har en viss greie man ikke kan sette fingern på. De er kule for det liksom. Litt som Dolph Lundgren og Van Damme sine filmer. Jeg liker sånne reine, hjernedøde actionfilmer uten altfor mye kjærlighetsplott og ditt og datt. En mann, sint nå, drepe masse slemminger. The end. Evt. En mann, familiemedlem blir bortført, drepe masse slemminger. The End. Som Chuck Norris-filmene fra 80-tallet. Endret 11. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tja... Read and take your pick! Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Den siste! Det har alltid vært den siste jeg har sett som har vært dårligst! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hva? Steven Seagal er jo bare konge!! Så Under siege (Kapring på åpent hav) da jeg var 6 år!! (Har sett den seinere og da) Endret 11. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 seagal har kun bra filmer! men husk at hans filmer er en helt egen sjanger da (ja jeg mener det) Enig. Ingen slår Seagal når det kommer til actionfyllte filmer med minimal historie. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Han har mange "gode", men Exit Wounds tok kaka. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 "Eh, Steven Seagal?" og "Bra film?" ..hva har de to setningene med hverandre å gjøre på samme side? Vi snakker som Steven Seagal? Ante ikke at han hadde noen bra filmer jeg Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 The Foreigner var skikkelig dårlig...uff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå