Gå til innhold

Hakking

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med att enkelte spill hakker når jeg prøver å kjøre dem på over 856 x 480 i oppløsning. Jeg har en AMD Athlon XP-1900+ 1,6 ghz, 40 gb hdd (7200 rpm), 532 mb DDR-ram, GeForce 2 MX-200 64 mb, 56x cd-rom og Soyo KT333 Ultra Dragon hovedkort. Med andre ord skulle vell denne pc'n ikke har noen problemer med den oppløsningen... Men enktelte spill går helt flytende i 1600 x 1024.. Men 2 av di spillene som hakker ved 856 x 480 er Morrowind og GTA 3.

En ting til, etter att jeg bygde den nye pc'n formaterte jeg ikke harddisken (brukte den gamle), siden jeg hadde en del viktig stoff.. Men er det veldig anbefalt og gjøre det nå? Jeg bruker Windows 2000.. Oppgradere til XP ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morrowind hakker bittelitt hos meg også, dog på 1600x1200 med alt på topp, og jeg har GF4Ti4400. GTA3 hakker, så vidt jeg har skjønt det, hos nesten alle.

PCen din ser bra ut den, men skjermkortet er kanskje litt sløvt.

:roll: tsk, tsk...

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-06-11 23:37 ]

Lenke til kommentar

Maskinen er bra den, men som de andre her påpeker er nok skjermkortet ditt alt for svakt.

Dersom du bruker maskinen til spilling, bør du vite følgende:

GeForce 2 MX-200 er mest sannsynlig det tregeste kortet på markedet i dag (Ivertfall som reklameres for som om det skal være et godt 3D-kort). Det egner seg rett og slett ikke til 3D grafikk, eneste grunnene til at du "overlever" er styrken på resten av systemet ditt. Det skjermkortet er faktisk en vanvittig flaskehals i systemet ditt.

Det er skjeldent jeg påpeker svakheter i andre sine maskiner, men i dette tilfellet kan det virke som om det er nødvendig :smile: Systemet ditt hadde sett mer "fullstendig" ut dersom du f.eks. skaffet deg et GF4Ti4200 skjermkort. Hakkingen du nå har, ville da vært historie.

Dersom dette er i dyreste laget, ville jeg gått for et GF3Ti200 kort. Disse er tilgjengelig for under kr 1300,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...