Stroyer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er det mulig å få Rhythmbox til å begynne å spille fra øverst på listen med en gang man starter det? Vil gjerne den skal begynne å spille uten at jeg må trykke noe. Både forklaringer til visuelle måter og konsoll-kommandoer mottas med takk Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Kildekode?! Mener du jeg skal programmere en ny Rhythmbox? Min hjerne er ikke innstilt på det :!: Lenke til kommentar
Psy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er mulig om du kan litt python programmering. :-) Laget et program som gjør det der for en stund siden. Om du er interessert kan jeg se om jeg finner fila. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kildekode?!Mener du jeg skal programmere en ny Rhythmbox? Min hjerne er ikke innstilt på det :!: Er ikke rythmbox GPL da? Burde være en smal sak å snike inn ett kall til en eller annen intern "play" funksjon når programmet starter... Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Kan pent lite programmering, bortsett fra litt innen web. Tror å omkode et program for meg ville blitt alt annet enn en smal sak. Psy: ja, jeg er interessert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå