Guljar Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Jeg har skiftet pc og har lastet alle bildene over på den nye, det denne ikke gjør er at den ikke viser miniatyrbilde i vanlig mappe av NEF filer, jeg husker at jeg måtte laste ned noe som fikset dette på den andre pc'en, men husker ikke hva. Kan noen hjelpe meg. Ellers har jeg alle Nikon programmer og kan selvfølgelig se de der. Dette gjelder for vanlig Windows mappe. Lenke til kommentar
vandelayphoto Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Her er link til NEFview 1.3, som løser problemet ditt. http://www.download.com/NEFView/3000-2347_4-10323930.html Kjartan Nilsen Endret 10. januar 2005 av sob Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hei igjen Ja den fungerer den men den legger en logo over miniatyrbildene på "try versjonen" selvfølgelig. Den jeg hadde på den andre pc'en var GRATIS og med ingen logo på, er det noen som vet hvor jeg kan finne denne. Lenke til kommentar
Pim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Gå inn på www.nikon.no Velg deretter support > programvare og søk på thumbnail - der ligger den: NEF Thumbnail Updater - Windows XP Service Pack 2 PIMPIM Endret 11. januar 2005 av Pim Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hei Takk skal du ha PIM, det var denne jeg ville ha, Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har dette problemet nå, og når jeg gjør som du har forklart kommer ikke denne filen fram. Noen nye ideer om å vise nef-filer i windows mappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå