XuserX Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 kan ikke formatere med Disket etter at jeg formaterte med cd hva må jeg gjøre? den vil ha master cd og når jeg setter inn så skjer det ingenting.. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 er det noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ja, hvis noen vet det svarer de Skjønte det ikke helt, men du mener at du formaterte maskinen via XP cden, og at du nå ikke kan formatere med din diskettstasjon? Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ja jeg formaterte med xp cd'en, nå vil jeg formatere med xp disket men det går ikke den vil ha master cd og når jeg setter inn den så sjer det ingenting.. Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 skjønner ikke helt. vil du formatere flere ganger?? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) ja jeg formaterte med xp cd'en, nå vil jeg formatere med xp disket men det går ikke den vil ha master cd og når jeg setter inn den så sjer det ingenting.. Har du lagt på sånn Bootdisk på disketten da? Innlegg nr: 700 Endret 12. januar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ja, skal formatere en gang til Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er jo logisk at man vil formatere flere ganger folkens! Er vi to de eneste som elsker å legge inn Xp flere ganger? Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ja jeg formaterte med xp cd'en, nå vil jeg formatere med xp disket men det går ikke den vil ha master cd og når jeg setter inn den så sjer det ingenting.. Har du lagt på sånn Bootdisk på disketten da? Innlegg nr: 700 jeg har disket den virket før Lenke til kommentar
Surdeig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvorfor vil du det? det holder fint med en gang.. skriv hva du prøver å få til for det her høres jo helt merkelig ut.. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 jeg skal det fordi jeg har problemer, den er veldig treige.. uanset så hvorfår går det ikke ann med disket etter at jeg gjor det med cd? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvorfor ikke bare bruke CDen om igjen? Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 men den er ikke min jeg lånte bare cden, jeg vil bruke disket fordi den er min Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva med å låne igjen? Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 nei, kan ikke låne jeg vil gjøre det med disket kan noen hjelpe meg.. den cd'en er dårlig når jeg bruker den så må jeg installere lydkort og andre drivere selv men med disketen så blir alt instalert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå