genesis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har også savnet dette.. Kanskje den nye redaktøren tar tak i dette og får opp en slik tråd:) Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Må bare støtte dette, da det gir oss et naturlig sted å starte diskusjoner om nyheter, pressemeldinger, omtaler og alt annet fra forsiden. Ser at siste artikkel som fikk slik link ble publisert 09.01, hva er grunnen til at det har vært fraværende siden? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja dette må jo være enkelt å få til og når det brukkes på de andre forumene så hvorfor ikke her? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Blir disse trådene lest i det hele tatt av akam admin folk? Greit om dere liksom skriver noe. Eks. lest, men vi gidder ikke å gjøre noe. Eller noe i den duren. "Er du lei av skarpe bilder?" er absolutt en artikkel som fortjener en disk@forum tråd..... Mange av trådene leser jeg. Men dessverre har jeg ikke tid til å lese alt. Jeg synes det er veldig hyggelig at dere vil ha diskusjonstrådene. Jeg troode det var mindre interessant på vanlige nyheter, og har derfor ikke lagt det inn der. Men siden jeg nå ser at det er ønske om det, skal jeg bli flinkere, og opprette diskusjonstråder mye oftere. Jeg har opprettet for Epson-testen som ble lagt ut i dag morges, og jeg har laget for "Er du lei av skarpe bilder?" akkurat nå. Hvis jeg glemmer å gjøre det en annen gang, er det bare å sende meg en mail, så ordner jeg det relativt raskt. Erik Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tar på meg jobben og informere dere, men dere har sikkert sett at Akam.no har gjort noen endringer etter påpek fra meg. Diskuter Artikkler, underforum er opprettet. Blekkskrivere, utskrifter, papirkopier er det nye navnet på Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier Og butikker, Netthandel Ønsket jeg sammenslått med Webshop Diskusjoner, men den står grunnet Lange seriøse diskusjiner Relatert til foto, da vil det også si at dere holder en fotorelatert linje der inne. Ole marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå