frodd Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! Kan noen vise meg, eller henvise til en tutorial som forteller meg hvordan jeg kan koble lyd fra hovedkort (IC7-G) slik at jeg får lyduttak fra cd-rom. (skal på lan og jeg har ikke så veldig lang ledning på headset) Takker for hjelp! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du har altså allerede koblet en ledning fra baksiden av CD-ROM til noen pinner på hovedkortet slik at du kan spille CD-musikk på PC'en (og høre det gjennom høyttalerene)? Og videre skal du koble stereo-kontakten i front av kabinettet til hovedkortet for å slippe å strekke headsetledningen helt til baksiden av PC'en? (ikke bare for å spille av CD'er men også for å kunne høre windows-lyder og spillyder) Se da på side 33 i denne manualen, der står "koblingsskjema" og du kan umulig ta feil. Bokstavene står med bitteliten skrift på "pluggene" fra kabinettet. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Du har altså allerede koblet en ledning fra baksiden av CD-ROM til noen pinner på hovedkortet slik at du kan spille CD-musikk på PC'en (og høre det gjennom høyttalerene)? Og videre skal du koble stereo-kontakten i front av kabinettet til hovedkortet for å slippe å strekke headsetledningen helt til baksiden av PC'en? (ikke bare for å spille av CD'er men også for å kunne høre windows-lyder og spillyder) Se da på side 33 i denne manualen, der står "koblingsskjema" og du kan umulig ta feil. Bokstavene står med bitteliten skrift på "pluggene" fra kabinettet. Hjertelig takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå