MyBigMouth Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Som sagt overskriften skal jeg bare case moddet et Thermaltake tsunami sort m/ vindu kabinett. Noen forslag til hva jeg kan putte inni.Skal style det men jeg vil ikke at d skal se harry ut.Evt hvilken farger jeg burde gå for? Kabinettet er jo ganske modda fra før men trenger litt mer... På forhånd takk! Edit: et par leifer Endret 10. januar 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Nei nei nei....... Blir jo nesten overøst av forslag her da..... Gi meg noe å jobbe med!!! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bruk fantasien din :thumbup:/sjå ka andre har gjort med sine kabinett få inspirasjon! Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 KABELSTRØMPE! ;D neida... kjøp et bare uv, lys og noen uv-reaktive kabelstrømper... og du må poste bilde ved slike ting =) <Nudle> Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 eller ka med * Guide: Generell enkel casemodding.* det enkleste er ofte det beste Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jaja har lest igjennom den... Du sier kabelstrømper...greit nok...snakket med en kompis som hadde det... Han synes det var stygt og han brukte en GOD stund på å få de på.....men strevet lønner seg vell? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er ikke mye som skal til før det blir pent Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 men ka gjer eg med "kontakten"?...er det ikkje vanskeleig å få den igjennom strømpa? lol... hmmm nynorsk dette blei da...message to self: ikke legg innlegg på HW samtidig som du skriver nynorsk stil..... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 men ka gjer eg med "kontakten"?...er det ikkje vanskeleig å få den igjennom strømpa? neida, hvis det blir vanskeli kan du bare teipe sammen dei ledningande du skal ha i gjennom i enden.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det finnes masse inspirasjon under case-mod- og worklog delen. Let litt rundt og skaff deg inspirasjon Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Vet dere om noen sider som har gode bilder til ideer? BARE drøss PÅ! (casemoddingssider da) Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 http://www.google.no/ søk der du:) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vet dere om noen sider som har gode bilder til ideer? http://www.bluesmoke.net/case_gallery.html Plenty!! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 alexsnader Skrevet 13/01/2005 : 14:57 http://www.google.no/ søk der du:) www.justfuckinggoogleit.com Ja da var det gjort...nå har jeg bestillt kabel strømper somr eagerer på UV og uv lys++div annet nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå