MyBigMouth Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg får snart et Thermaltake Tsunami kabinett...sort emd vindu Hva burde jeg putte inn i det (lys/viftestyring evt) slik at det ser tøfft ut. vil ha litt men ikke for mye.... Skal kunne brukes sener oxo La det her selv om dette bare handler om SVÆRT svak modding Lenke til kommentar
klikko Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 det er jo noe du bør finne ut av selv da? ta deg en titt på www.microplex.no så finner du sikkert noe du liker Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kjøp deg strips og rydd opp ordentlig i kabelene. kjøp Uv kathoder og runde Ide kabler(UV). og evt. kabelstrømper, Uv-vifter. men husk: dersom du velger å gå for Uv, burde du kjøre stilen helt ut, og ikke blande med Led-vifter, og andre neonlys. Uv er, hvertfall i mine øyne, mye penere enn "vanlige" Kathoder. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Skal du a en modding selv om det er en svak modding så burde du kjøpe et par Uv rør og dytte inni der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå