*Tesche* Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er det noen som kan huske å ha sett et svart chieftec dragon miditower med børstet stål "look" på sidedørene på bit-tech.net sine sider? Jeg har søkt og søkt men finner det ikke! Håper noen kan hjelpe meg å spore det opp. Det skal nemlig være en inspirasjon til mitt kabbis. Det hadde også kopperrør i fronten.. Takk for all hjelp! -Terje Lenke til kommentar
xcv Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er det denne du tenker på? Lenke til kommentar
*Tesche* Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 JA!!! Tusen hjertlig xcv! kult ikke sant? vurderer sterkt å sette inn slike rør i fronten på min chieftec. -Terje Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Her er et lignende prosjekt http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=246222 Han sier selv at det er innspirert fra bit-tech. Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det der var en serriøst KUUUUL modd!!! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 må bare få ut dette her et sted: jeg syntes det er bra modda, men persolig syntes jeg de er kjempe stygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå