Gå til innhold

Hva vil DU finne opp?


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil finne opp en motor som kjører på vann. Og den motoren kan man nå lysets hastighet med :dribble:

 

Så vil jeg finne opp en skjerm som er like tynt som et ark. Og som kan være så stort man bare vil ha.

 

Og jeg vil finne opp trådløs strøm. Altså at man bare har en antenne på taket som tar inn strøm. Slik at alle de stygge ledningene rundt om kring forsvinner. Så vil jeg samtidig finne opp en ledning med et flytende stoff inni som gjør slik at INGEN strøm bli tapt på veien fra kraftverket til boligen.

 

Så vil jeg også finne opp en eller annen greie som gjør at med en 200 meters høy antenne midt i Norge, kan sende ut 100 Gbits internett til absolutt ALLE i hele Norge!

 

Så vil jeg finne opp en magnet som gjør slik at hvis man setter den på en bil, så kan bilen sveve over veien (eller sveve flere meter over bakken da) og dermed nå enorme hastigheter.

 

Jeg vil også finne opp et super operativsystem som ingen klarer å lage virus til eller skape andre problemer til, og det skal være så stabilt at man aldri trenger å restarte maskinen! OS'et skal hete Lothsoft ZX.

 

Så vil jeg dra til Mars og bygge masse romstasjoner som skal arbeide med å bygge opp planeten slik at vi senere kan flytte dit. Plante trær osv.

 

Jeg vil finne opp en robot som man kan sette seg nedi. Liksom slik at man stapper beina nede i en "robot bukse" (Nesten slik som fienden til spiderman i den siste filmen) og så kommer det opp en ledning bak som stikker en nål inn i nakken, og dermed så kan personen tenke at han skal bevege beinet sitt og da beveger robot "buksa" seg etter hva mennesket tenker .. samme med lignede greier på armene osv. Og meningen med dette er at mennesket kan løpe ufattelig fort .. nærmere 160 km/t. Dessuten får man en styrke som ingen annen!

Lenke til kommentar

Min brilliante forretningsidê!!!!. jeg vet at mange nerder sliter med at de blir bleke i huden. derfor har jeg vurdert å finne op en skjerm med innebygget uv-stråling. slik at de blir brune av å sitte forran skjermen. det skal selvfølgerlig an å stikke styrke og av/på.

 

hva syntes dere om denne ideen?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Min brilliante forretningsidê!!!!. jeg vet at mange nerder sliter med at de blir bleke i huden. derfor har jeg vurdert å finne op en skjerm med innebygget uv-stråling. slik at de blir brune av å sitte forran skjermen. det skal selvfølgerlig an å stikke styrke og av/på.

 

hva syntes dere om denne ideen?

:!: var jo egentlig ganske genialt da. kommer nok en gang med tida det også

Lenke til kommentar
Min brilliante forretningsidê!!!!. jeg vet at mange nerder sliter med at de blir bleke i huden. derfor har jeg vurdert å finne op en skjerm med innebygget uv-stråling. slik at de blir brune av å sitte forran skjermen. det skal selvfølgerlig an å stikke styrke og av/på.

 

hva syntes dere om denne ideen?

Slettes ikke dumt, nei :hmm:

 

Hadde kanskje vært best med slike solarium lysrør på kanten av skjermen da...

 

Bare så dumt at det skader øynene, så en må også ha en überlyssterk skjerm som en kan se gjennom solbriller :p

Lenke til kommentar
Min brilliante forretningsidê!!!!. jeg vet at mange nerder sliter med at de blir bleke i huden. derfor har jeg vurdert å finne op en skjerm med innebygget uv-stråling. slik at de blir brune av å sitte forran skjermen. det skal selvfølgerlig an å stikke styrke og av/på.

 

hva syntes dere om denne ideen?

:!: var jo egentlig ganske genialt da. kommer nok en gang med tida det også

Har det ikke kommet en ''slankelampe'' som man setter ved siden av skjermen?

Lenke til kommentar

En tripp trapp kanon sko med innebygd ultramagnetiske stråler og

to iskrem boller med en sendings referangs på 1523 mm. og som kan

kobles på kanoen sko med innebygd ultramagnetiske stråler, slik at

man kan få en kvadratmillimeter på ca. 20904 Km i en rekkevidde på

7 meter med en utskytning med denne kanonen. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar
En tripp trapp kanon sko med innebygd ultramagnetiske stråler og

to iskrem boller med en sendings referangs på 1523 mm. og som kan

kobles på kanoen sko med innebygd ultramagnetiske stråler, slik at

man kan få en kvadratmillimeter på ca. 20904 Km i en rekkevidde på

7 meter med en utskytning med denne kanonen. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ermm:

:ermm: indeed.

 

 

:dontgetit:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...