Heatsink Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 så klart en mikrobølgefryser (motsatt av mikrobølgeovn) eller kaskje en værmaskin. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En PC som ALDRI kræsjer! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg vil finne opp en motor som kjører på vann. Og den motoren kan man nå lysets hastighet med Så vil jeg finne opp en skjerm som er like tynt som et ark. Og som kan være så stort man bare vil ha. Og jeg vil finne opp trådløs strøm. Altså at man bare har en antenne på taket som tar inn strøm. Slik at alle de stygge ledningene rundt om kring forsvinner. Så vil jeg samtidig finne opp en ledning med et flytende stoff inni som gjør slik at INGEN strøm bli tapt på veien fra kraftverket til boligen. Så vil jeg også finne opp en eller annen greie som gjør at med en 200 meters høy antenne midt i Norge, kan sende ut 100 Gbits internett til absolutt ALLE i hele Norge! Så vil jeg finne opp en magnet som gjør slik at hvis man setter den på en bil, så kan bilen sveve over veien (eller sveve flere meter over bakken da) og dermed nå enorme hastigheter. Jeg vil også finne opp et super operativsystem som ingen klarer å lage virus til eller skape andre problemer til, og det skal være så stabilt at man aldri trenger å restarte maskinen! OS'et skal hete Lothsoft ZX. Så vil jeg dra til Mars og bygge masse romstasjoner som skal arbeide med å bygge opp planeten slik at vi senere kan flytte dit. Plante trær osv. Jeg vil finne opp en robot som man kan sette seg nedi. Liksom slik at man stapper beina nede i en "robot bukse" (Nesten slik som fienden til spiderman i den siste filmen) og så kommer det opp en ledning bak som stikker en nål inn i nakken, og dermed så kan personen tenke at han skal bevege beinet sitt og da beveger robot "buksa" seg etter hva mennesket tenker .. samme med lignede greier på armene osv. Og meningen med dette er at mennesket kan løpe ufattelig fort .. nærmere 160 km/t. Dessuten får man en styrke som ingen annen! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg vil finne opp en motor som kjører på vann. Finnes. Den går dog ikke i lysets hastighet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Og jeg vil finne opp trådløs strøm. Altså at man bare har en antenne på taket som tar inn strøm. Slik at alle de stygge ledningene rundt om kring forsvinner. Det er faktisk allerede funnet opp. Synd det gikk opp i røyk med mye annet Nikola Tesla fant opp og laget. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 *masse rart* ha ha ha :!: Har du sett wallice and gromit og robotbuksene ? Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Må si at "a device which allows me to stab people in the face over the Internet" og "Kondom med pikksmak" hadde vært slagere og solgt til tusen Ellers kunne jeg tenkt meg å finne opp en jetpack som går på luft, og noe som får meg til å våkne opp/trenge mindre søvn (liker ikke kaffe) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Så vil jeg finne opp en skjerm som er like tynt som et ark. Og som kan være så stort man bare vil ha. *Kremt Kremt* http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13192 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Et script som gjør at man kan se om 6 bestemte personer er pålogget MSN. Skal ha slik "offline / online" funksjon på hjemmesiden til clanen, og hadde trengt noe slik... Men jeg finner dte ikke! Dermed kunne jeg finne det opp selv. Men de klarer jeg ikke. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Min brilliante forretningsidê!!!!. jeg vet at mange nerder sliter med at de blir bleke i huden. derfor har jeg vurdert å finne op en skjerm med innebygget uv-stråling. slik at de blir brune av å sitte forran skjermen. det skal selvfølgerlig an å stikke styrke og av/på. hva syntes dere om denne ideen? Endret 27. januar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Min brilliante forretningsidê!!!!. jeg vet at mange nerder sliter med at de blir bleke i huden. derfor har jeg vurdert å finne op en skjerm med innebygget uv-stråling. slik at de blir brune av å sitte forran skjermen. det skal selvfølgerlig an å stikke styrke og av/på. hva syntes dere om denne ideen? :!: var jo egentlig ganske genialt da. kommer nok en gang med tida det også Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Min brilliante forretningsidê!!!!. jeg vet at mange nerder sliter med at de blir bleke i huden. derfor har jeg vurdert å finne op en skjerm med innebygget uv-stråling. slik at de blir brune av å sitte forran skjermen. det skal selvfølgerlig an å stikke styrke og av/på. hva syntes dere om denne ideen? Slettes ikke dumt, nei Hadde kanskje vært best med slike solarium lysrør på kanten av skjermen da... Bare så dumt at det skader øynene, så en må også ha en überlyssterk skjerm som en kan se gjennom solbriller Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Min brilliante forretningsidê!!!!. jeg vet at mange nerder sliter med at de blir bleke i huden. derfor har jeg vurdert å finne op en skjerm med innebygget uv-stråling. slik at de blir brune av å sitte forran skjermen. det skal selvfølgerlig an å stikke styrke og av/på. hva syntes dere om denne ideen? :!: var jo egentlig ganske genialt da. kommer nok en gang med tida det også Har det ikke kommet en ''slankelampe'' som man setter ved siden av skjermen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En ting som skifter dynetrekk for meg... Må være noe av det minste givende jeg gjør i løpet av en måned. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 En PC som ALDRI kræsjer! Ditto. Kanskje et eller annet implant så jeg slapp å gå på skolen. Så kunne jeg spilt mer. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Garantert sagt før i denne tråden, har ikke lest hele. Men en evighetsmaskin. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 En tripp trapp kanon sko med innebygd ultramagnetiske stråler og to iskrem boller med en sendings referangs på 1523 mm. og som kan kobles på kanoen sko med innebygd ultramagnetiske stråler, slik at man kan få en kvadratmillimeter på ca. 20904 Km i en rekkevidde på 7 meter med en utskytning med denne kanonen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) En tripp trapp kanon sko med innebygd ultramagnetiske stråler ogto iskrem boller med en sendings referangs på 1523 mm. og som kan kobles på kanoen sko med innebygd ultramagnetiske stråler, slik at man kan få en kvadratmillimeter på ca. 20904 Km i en rekkevidde på 7 meter med en utskytning med denne kanonen. indeed. Endret 28. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 en scanner som visualiserer tankene/fantasiene mine i hodet og enten skriver det ned utrolig bra, eller transplanterer det direkte på film slik at andre kan se det... fortrinsvis i realtime (film asså) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har en visjon om å lage en fjernkontrol som omdanner energi til det jeg vil. Og i min fantasi så består hele universet seg av energi. Dette vil derfor gjøre meg til GUD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå