Dorian Gray Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Alle skal testes! Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Alle skal testes! Utnevner vi SteffiBoy til HWs offisielle kondomsmaktester? Han virker så gira.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 nevnte det i en annen tråd men passer like godt her: Siden jeg henger en del på forumet skulle jeg likt å ha en elektronisk, helautomatisk bullshitoppsnuser med automatisk fjortiss-utskjeller... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Alle skal testes! Utnevner vi SteffiBoy til HWs offisielle kondomsmaktester? Han virker så gira.. Jeg forlanger 2 kasser Cola og tittel i navnet. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Kondom med pikksmak Er det du som formann i fabrikken da som skal godkjenne om kondomen faktisk smaker pikk? Den jobben ville ikke falt i smak,for å si det sånn. Den hadde utvilsomt vunnet "årets værste sommerjobb". Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg vil lage en maskin som gjør at alle jenter ikke faller for drittsekker, men heller velger perfekte gutter som meg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg vil lage en maskin som gjør at alle jenter ikke faller for drittsekker, men heller velger perfekte gutter som meg selv. eller meg Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Alle skal testes! Utnevner vi SteffiBoy til HWs offisielle kondomsmaktester? Han virker så gira.. Jeg forlanger 2 kasser Cola og tittel i navnet. Kunne jo spurt en moderator om de vil gjøre deg om fra 'Bruker' til 'Kondomsmaker'. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Den aller viktigeste oppfinnelsen min blir gress som ikke vokser mer enn 3-4cm. Er så lute lei av å klippe plenen på sommeren. Når den er ferdig så skal jeg oppfinne en skvulpefri dass(ikke en utedo) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg vil lage en maskin som gjør at alle jenter ikke faller for drittsekker, men heller velger perfekte gutter som meg selv. den maskina vil TrulZern låne ellers så skulle jeg ha funnet opp en kaffekopp som det var ubegrenset nytraktet og perfekt temperert kaffe i. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg skal finne opp en et-eller-annet som gjør meg usynlig og gir meg evnen til å gå gjennom vegger! Jentegarderoba here I come Edit: Og et program som retter alle skrivefeil før jeg poster... Endret 15. januar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg skal finne opp en et-eller-annet som gjør meg usynlig og gir meg evnen til å gå gjennom vegger! Jentegarderoba here I come Edit: Og et program som retter alle skrivefeil før jeg poster... Hoah! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Kutt ut spammingen ellers er det slutten på threaden her... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg ville funnet opp en mening med livet. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 En tidsmaskin eller en Maskin som lagde verdens beste Fanta En maskin som lager Fanta er jo allerede funnet opp, og hvis du finner opp en ny fantamaskin som lager en annerledes fantatype er det ikke lenger fanta. Det finnes flere kvaliteter på Fanta, noen er tammere en andre. Denne skulle lagd god fanta hele tida, hjemme i stua mi... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 ellers så skulle jeg ha funnet opp en kaffekopp som det var ubegrenset nytraktet og perfekt temperert kaffe i. den ville jeg lånt Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg ville funnet opp en kur mot kreft som jeg skal kalle for Cancel (Cancer = Kreft...motsatte;) ) Copyrighted....hehe Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Piggfrie-piggdekk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg ville funnet opp en kur mot kreft som jeg skal kalle for Cancel (Cancer = Kreft...motsatte;) ) Copyrighted....hehe Den var ikke dum, du... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Ville nok lånt Goophys maskin :!: Også ville jeg lagd en som utrydda all falsk musikk i hele verden, innkludert folk som ikke kan spille gitar, men som gjør det i musikkvideoene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå