Gå til innhold

Hva vil DU finne opp?


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjærlighetsmaskin.

Ikke vet jeg hva den gjør og ikke vet jeg hvordan den funker.

Men, men.

Øh, hva skal vi med en til? Holder det ikke med meg?

 

"I'm just a love machine, and I..."

Veel, nå som goophy er en gutt (tror jeg ifølge navn) og du er en gutt (tror jeg ifølge nick) høres den litt suspekt ut, da det er han som vil bruke den :!: :!:

Lenke til kommentar
En ting som kan stoppe tiden. Ikke til meg da. Men til alle andre. Så når jeg fnner ut at jeg sliter på en prøve, kan jeg bare pause resten av menneskeheten, ta opp boka, skrive av, og når jeg er ferdig sette på play igjen. Voila, 6'er.

 

For eksempel. Mulighetene er uendelige.

Akkuratt noe slikt vill jeg og finne opp!

Hadde vert digg! :cool:

Lenke til kommentar
En ting som kan stoppe tiden. Ikke til meg da. Men til alle andre. Så når jeg fnner ut at jeg sliter på en prøve, kan jeg bare pause resten av menneskeheten, ta opp boka, skrive av, og når jeg er ferdig sette på play igjen. Voila, 6'er.

 

For eksempel. Mulighetene er uendelige.

Jepp :w00t:

Lenke til kommentar
Hjerne-oppgradering med latterlige mange TB med harddiskplass.

Menneskets hjerne, har allerede latterlig mange TB lagrinsplass.. Uendelig, for å være nøyaktig... Regnes vel bare ikke i TB... :p

 

Ellers vil jeg finne opp en sytråd, som kan levere like mye datamengder som fiberkabler... (GBinternett til folket!!)

Lenke til kommentar
Hjerne-oppgradering med latterlige mange TB med harddiskplass.

Menneskets hjerne, har allerede latterlig mange TB lagrinsplass.. Uendelig, for å være nøyaktig... Regnes vel bare ikke i TB... :p

 

Ellers vil jeg finne opp en sytråd, som kan levere like mye datamengder som fiberkabler... (GBinternett til folket!!)

Tror han mener at da kan du hente fram info på kommando. Slik at du ikke glemmer, eller hva?

 

Og til deg; hvorfor sytråd? kunne like godt vært en fiskesen, eller bare fisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...