Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Et PCI-kort med C4 påmontert. Denne kortet får du utlevert av ISP-en din sammen med modemet, og dette må du ha stående i maskinen hvis du skal bruke internett. Det geniale med dette PCI-kortet er at det kan detoneres av ISP-en hvis du oppfører deg som en kuk. La oss si at en eller annen brødgjøk registrerte seg her på forumet og spammet ned alle trådene med goatse- og rotten-bilder. Da hadde vi bare tatt en telefon til f.eks. Telenor, sagt at "Vi har en bruker her, ip-adressen er sånn og sånn, vennligst spreng PC-en hans i små fillebiter". Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg ville nå ha slengt inn litt spiker og ymse metallobjekter så vi blir kvitt skrotingen i samme slengen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg vil finne opp en maskin som stenger dumme tråder (hint). Mener du å si at denne tråden er dum Forresten så kunne jeg tenke meg å finne opp en linse som gjør at du kan se gjennom ting, hva du vil se gjennom bestemmer du selv. (Garderobeveggen til jentene hadde jo vært fint ) Psilocybe: Genialt , da slipper dere jo mer problemer fra meg.... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jellyfish-akkumulator. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 1. antimateriale er ikke mindre enn ingenting. antimaterie er akkurat som andre atomer, bare at i stedet for at du har en stor kjerne med småe elektroner rundt, har du en liten kjerne, og store elektroner. i vanlig materie veier et proton eller et nøytron 2000 ganger mer enn et elektron, mens i antimaterie er det stikk motsatt. Nasty quote... Jeg mener å huske at et anti-atom har elektroner i kjernen og protoner i bane rundt. stemmer NESTEN... Antimaterie har positivt ladete elektroner og negativt ladete protoner (med forbehold om at jeg husker feil!) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg vil finne opp spam-filter til forum, som man også gjøre at man ikke ser innleggene til noen velgere man velger ut! Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg ville funnet opp et extremt-avhengihets dannende pc-spill med en perfekt kopi sperre. Spillet koster 1 krone den første timen også dobler det seg ettersom du spiller mer! *rik* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg ville funnet opp et extremt-avhengihets dannende pc-spill med en perfekt kopi sperre. Spillet koster 1 krone den første timen også dobler det seg ettersom du spiller mer! *rik* prisen dobles en gang i timen? Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg ville funnet opp et extremt-avhengihets dannende pc-spill med en perfekt kopi sperre. Spillet koster 1 krone den første timen også dobler det seg ettersom du spiller mer! *rik* prisen dobles en gang i timen? Blir mye penger det etter hvert! Regning en gang i hvert halvår da! Sikkert noen som gidder å regne ut prisen for f.eks. 100 timer? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Pille som gir deg drømmekroppen over natta. (Hadde hvertfall solgt bra i USA) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Portabel pengemaskin! Edit: Dvs. seddelpresse i lommeformat. Endret 12. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg vil finne opp en maskin som stenger dumme tråder (hint). Jeg vil finne opp en maskin som sletter alle profiler av folk som klager på teite tråder, og ikke har noe liv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Pille som gir deg drømmekroppen over natta. (Hadde hvertfall solgt bra i USA) Det finnes jo allerede. Får du ikke spam, du? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Et PCI-kort med C4 påmontert. Denne kortet får du utlevert av ISP-en din sammen med modemet, og dette må du ha stående i maskinen hvis du skal bruke internett. Det geniale med dette PCI-kortet er at det kan detoneres av ISP-en hvis du oppfører deg som en kuk. La oss si at en eller annen brødgjøk registrerte seg her på forumet og spammet ned alle trådene med goatse- og rotten-bilder. Da hadde vi bare tatt en telefon til f.eks. Telenor, sagt at "Vi har en bruker her, ip-adressen er sånn og sånn, vennligst spreng PC-en hans i små fillebiter". haha :!: den var jo bare best da Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 *Jeg ville funnet opp et lite program som overfører 0,01 øre til min konto for hver eneste transaksjon som finner sted i hele verden.Dette programmet skulle også vært umulig å tracke slik at jeg aldri kunne bli tatt for det. *En fjernkontroll som styrer alt den peker på. Alt ifra mennesker til været. *En liten sak som gav meg en dag helt alene på jorda. På den måten kunne jeg reist hvor jeg ville og tatt det jeg ville ha uten å bli merka. *Et eller annet som får meg til å være opplagt om morran. *En pille som fjerner min evne til å irritere meg over andre. *En pille som fjerner min lyst til å skrive mer i denne tråden.... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 ville ha funnet opp trådløs strøm Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 En dingseboms som fjerner all fattigdommen i verden, all krig. Og en Glupo-Tron Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 *Enda noen nye ideer: En forminsker, *En ultraoversetter som oversatte alt fra kinesisk til maurspråket!! *Og en ting som gjorde at du kunne komme inn i dataspillet og være personen i stedet for å trykke på tastene, da kunne du selvfølgelig også gå og se andre steder som ikke egentlig hadde gått ann i den "virkelige" spillverden verden ,da hadde det vært tøft med Ringenes Herre spillet da ! TSP Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 *En ultraoversetter som oversatte alt fra kinesisk til maurspråket!! En Babelfish, altså? Det hadde vært digg, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå