Gå til innhold

Ubekreftet dato problemstilling

Anbefalte innlegg

Hei, sorry hvis dette har blitt spurt om før. Var vanskelig å søke på.

Jeg har bla. bestilt et XFX6800gt fra Komplett.no. I dag oppdaget jeg til min glede at den tidligere ubekreftede leveringsdatoen var blitt bekreftet. Nydelige greier tenkte jeg, stæsjet mitt er snart på vei :D . Sjekket imidlertid noen timer etterpå og da var datoen ubekreftet igjen.

Først og fremst må det sies at dette ikke er noen syte-vær-så-snill-og-få-tinga-mine-nå!-innlegg. Jeg lurer egentlig bare på hva som skjer. Forstår jeg det riktig hvis jeg antar at det har kommet flere bestillinger inn, noe som gjør at butikken ikke lenger kan si de har (ledige) kort på lager? Altså hvis du bestiller nå så kan ikke butikken garantere den oppgitte datoen. (Mens de som hadde en bestilling inne får kortet iht. tidligere oppgitt bekreftet dato?)

Ok, vanskelig å formulere dette spørsmålet :roll: . Men jeg håper noen skjønner det og har en forklaring.

Endret av Måhanypc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Som vi tidligere har vært inne på her på forumet kan ubekreftede datoer endre seg hele tiden, selv om vi gjør vårt beste for å ha så korrekte datoer som overhodet mulig hele tiden. Det som for deg er viktig er at du følger orden din under dine kontosider og ikke under de vanlige kategoriene. Kort og greit fordi vi i Komplett følger "førstemann-til-mølla" prinsippet. For å forklare på en litt annen måte.

La oss si at vi har bestillt 100 skjermkort og du kjøper nr. 100, så vil datoen som er synlig under kategoriene/på produktsiden komme enda lenger frem da vi må bestille enda flere kort. Dette da de 100 første kortene er solgt og det som da blir synlig på web er info rundt neste levering.

Så det du er inne på er riktig ja :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...