Steelz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Faren til en kompis skal ha ny mobil. Han er los og har k700i fra før av. Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja-siden her. Jeg er ikke helt sikker på hva EDGE er for noe men han ønsker å kunne gå på nett. -WAP:Ja -Kalkulator: Ja, hvorfor ikke -JAVA:Ja -Email klient:Ja -Spill: Nei Form: -Form: Samma -Vekt: Se over... -Antenne: inni -"Støt/sprut/støv-sikker": helst, men finner vel ikke noen av den typen med disse krava. Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Sånn passe -Touchscreen: Ja, men ikke superviktig Pris: Jeg har mellom 0 og 7000 kroner til rådighet. Abb: nei Diverse: -Merke: Har SE nå... -Kamera: Ja -Videokamera: ikke viktig -Symbian: Ja -Triband: Ja -Infrarød port:Ja -Bluetooth:Ja -Minne: Plass nok til å strekke på bena hvertfall -Minnekort?: Nja -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: Nei -Radio: nja -3g(UMTS): nja -Wlan: nja -Mulighet for GPS: Ja -Batterilevetid: Helst en- to dager -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Koble til nett, koble til PC(Bluetooth), ringing og SMS Lenke til kommentar
joku Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 EDGE er som GPRS... Men det er ca 4-5 ganger rasker om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Touchscreen, Symbian, GPS og greier. Er vel ikke mange alternativer! P900-serien til SE? Nokia 7710 kanskje når den kommer straks? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Nokia 7710 er vel det eneste valget for deg tenker jeg meg.. Den har ikke IR. 90MB interminne og 128MB på medfølgende minnekort Visual radio Skjermen er på 640 x 320 piksler. DAMN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå