flyddy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Trenger hjelp: har nå Powercolor 9800 pro, har vert uheldig med vannkjøling da den har sprukket og ødelagt grafikkortet mitt, dette er selvfølgelig garanti, så eg vurderer nå kansje kjøp av eit nytt anet grafikkort som ikkje er altfor dyrt men bedre en dette som eg hadde (pris ca rundt 2500kr), Er det nen som kan hjelpe med anbefalinger ? Bruker dataen til spilling og lasting og kontorarbeid. Altså litt alround Håper det er noen som kan hjelpe meg...... Takker og bukker for all hjelp Lenke til kommentar
slez Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) asus 6800Gt Vår pris: kr 2.749,- EDIT: asus 6800 Vår pris: kr 2.349,- Jeg har Gt korte og er kjempe fornøyd. Endret 10. januar 2005 av slez Lenke til kommentar
flyddy Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Takker Men hva er forskjellen på 6800 og 6800GT? Var ikkje så stor prisforskjell så eg lurer på om det er noe vits og kjøpe GT eller om det er ein fordel og kjøpe GT? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hei! På visse "6800GT" kort kan du unlocke pipelines så du får soft-modda til ultra kort (til 5-skjorter). Det er hele vitsen, sett bort fra at et GT kort yter mye bedre enn 6800 rent generelt. Let litt inne på Overklokkingsdelen av forumet her og finn kikk litt på unlocking av pipelines 6800GT tråder. Eller et :"X800 Pro VIVO" hvis du er en ATI fanboi. Begge kan softmoddes (dvs bytte ut bios i grafikkkortet) til toppmodellen og klokkes videre derfra. Men du kan også være uheldig å møte kort som ikke klarer dette. let derfor godt etter hvilket merke som går gjennom mest. Bare rett meg noen hvis det er gjort noe feil her. MvH Daniel EDIT: Urettferdig fordel til ATI. Er ikke no ATI fanboi! Bare Sapphire!! Endret 11. januar 2005 av colakork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå