B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Endelig har en kabinettprodusent skjønt at det går ann å ha viftehulene som ET STORT HULL, og ikke mange små hull som bare sperrer luft og lager støy Ja, er dritlei sånn småhull som det er på mitt kabinett... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 skuffende syns jeg, kan ikke måle seg med de skikkelig fine lian li kabinettene etter min mening Det er mye penere enn en rekke andre lian-li kabinetter f.eks dette ligner på en aluminiums q-tec Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Var jo skremmende billig. De termiske egenskapene så jo bra ut ved første øyekast, det eneste jeg ikke likte så godt var hullene i fronten, men det kan jeg leve med Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hadde jo sikkert godt ann og modde det kabinettet og få feste en 120mm radiator der har litt lystpå det, må jeg inrømme Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 skuffende syns jeg, kan ikke måle seg med de skikkelig fine lian li kabinettene etter min mening Det er mye penere enn en rekke andre lian-li kabinetter f.eks dette ligner på en aluminiums q-tec q-tec kabinetter er jo ikke stygge da, de er bare ubrukelig kvalitet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jepp har sett litt på det og vurderer å bruke det i maskiner jeg bygger til andre, da det har en grei pris og størrelse . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hadde de ennå bare lagt ved vifer som er av litt kvalitet så skulle jeg ikke sagt noe. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hadde de ennå bare lagt ved vifer som er av litt kvalitet så skulle jeg ikke sagt noe. er ikke "Adda" EKL ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 vel, bryr meg ikke om det hadde vært LADA vifter, de bråker.. og i mitt 6277 la de ved en vifte til diskene som bruker molex.. argh.. betale 1800 kr for ett kabinett for å få elendige vifter som bråker og ikke bruker std. viftekontakter.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hadde de ennå bare lagt ved vifer som er av litt kvalitet så skulle jeg ikke sagt noe. Kvalitet, jeg har et PC70 stående med orginalviftene i de surrer og går like stille nå som da kabinettet var nytt og det var kjøpt for 2,5-3 år siden. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 vel, bryr meg ikke om det hadde vært LADA vifter, de bråker.. og i mitt 6277 la de ved en vifte til diskene som bruker molex.. argh.. betale 1800 kr for ett kabinett for å få elendige vifter som bråker og ikke bruker std. viftekontakter.. Adda vifter er kvalitet. Grunnen til at de bruker molex-kontakter på kabinettvifter, er jo at det er få som har 5-6 viftekontakter på hovedkortet. Lian-li kan jo heller ikke gå ut ifra at folk som kjøper kabinettene har en viftestyring i tillegg. Jeg har f.eks bare 1 ekstra viftekontakt på hovedkortet, i tillegg til CPU og NB-kjøler kontaktene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 En ting som er fint med pc6277-viftene er at man kan jo skifte om plasseringen på molex-pluggene sånn at de får 7v / 5v og blir da mye mer stillegående. Foretrekker heller molex 4pins enn de vifte-kontaktene Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hadde de ennå bare lagt ved vifer som er av litt kvalitet så skulle jeg ikke sagt noe. Kvalitet, jeg har et PC70 stående med orginalviftene i de surrer og går like stille nå som da kabinettet var nytt og det var kjøpt for 2,5-3 år siden. vel, nå er jo støy relativt da, jeg syns de viftene bråkte, mens andre ikke. Det kan jo selvfølgelig komme av at jeg har vannkjøling på alt, men overgangen til Silen X 14 dB var som natt og dag.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg må innrømme at det kabinettet blir finere ogfinere for hver gang jeg ser det, og... jeg har skifta mening om det, det er jo faktisk dritfint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå