PumpAction Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7ASCAND Microplex ser ut til å ta inn noen noe lavbudsjetts lian-li kabinett. Tross den lave prisen ser det ut til å ha noen gode løsninger, 120mm i bakkant og i front, og 2stk 16dB(A) 120mm vifter medfølger. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Den så neimen ikke så dum ut, nei. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Den så jo fin og stilren ut Likte det kabinettet. Det er noe å annbefale de som spør hvilket kabinett man skal velge, men samtidig har tynn lommebok.... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lurer på om det kommer i sort Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lurer på om det kommer i sort Der er den sorte modellen Problemet er bare det at de ikke har bilder... De hullene forran var det jeg likte best på det kabinettet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Niiice Bytte ut mitt kabinett snart tenker jeg... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lurer på om det kommer i sort Der er den sorte modellen Problemet er bare det at de ikke har bilder... De hullene forran var det jeg likte best på det kabinettet Ok! Hadde tenkt på nytt kabinett nå, men klarer nok å vente til månedsskiftet på dette ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lurer på om det kommer i sort Der er den sorte modellen Problemet er bare det at de ikke har bilder... De hullene forran var det jeg likte best på det kabinettet Ok! Hadde tenkt på nytt kabinett nå, men klarer nok å vente til månedsskiftet på dette ja Tror ikke det er dumt, nei Tror det er mange som vil gå over til lian-li når dette kabinettet blir tilgjengelig.. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 lian li har gjort det igjen ! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Digg! Satt på microplex i går og prøvde å finne på grunner til at jeg må vri lommeboka nok til at det detter ut penger til lain-li før tg Så ut som jeg fikk grunn nok nå Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 De har hatt et som ligner veldig i over 1 år nå. Lian li Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 De har hatt et som ligner veldig i over 1 år nå. Lian li Det er jo den nye modellen som kommer... Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Så jo helt ok ut. Selv om jeg ikke er så stor fan av fronten. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 den var stilfull og fin den, men går det ann å ta vekk den ene 3,5" holderen som ikke får no kjøling? Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 nice kabinett synd jeg nettopp har kjøpt shuttle Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 skuffende syns jeg, kan ikke måle seg med de skikkelig fine lian li kabinettene etter min mening Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 syns det var ganske pent jeg, med tanke på prisen 2x120mm vifter fulgte det også med ikke værst Lian-Li! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 skuffende syns jeg, kan ikke måle seg med de skikkelig fine lian li kabinettene etter min mening Prisen kan ikke måle seg heller, man får hva man betaler for. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det var ikke så fint att det blir noe "måHa" ting Men det var jo på tide at Lian Li kom med noe billigere Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Endelig har en kabinettprodusent skjønt at det går ann å ha viftehulene som ET STORT HULL, og ikke mange små hull som bare sperrer luft og lager støy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå