candymann Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Look here, t-bred is producing more heat per square mm than palomino. No wonder why it's not easy to overclock..... http://www.overclockers.com/tips013/ Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 skuffende. meget skuffende. jeg var sikker på t-bred ville bli kjøligere, takket være .13micron. kjølingen er jo hovedproblemet med overklokking av t-bird. dessverre skulle det bli slik med t-bred også -bare værre! pokker ta amd som ikke klarer å lage kjerne med større overflate! Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 hadde håpet de hadde heatspreader på t-bred, slik som det blir med Clawhammer Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hmmm..... Det var stygt gjort av AMD.... Hvor for kunne de ikke festa på en skikkelig kobber heatspreader? Det hadde blitt tatt godt i mot. Forresten noen som vet hvordan multiplieren er låst på denne CPU`n? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Den er jo kaldere en XP og Tbird. Men kjernen er MYE mindre en den gamle Xp kjernen og derfor så er det mer varme pr. mm2. http://www.amdzone.com/articleview.cfm?articleid=1124 Her kan dere se hvor mye varme utvikling de har og jeg synes det er en stor forbedring fra Tbird og XP , men jeg gleder med til hammer kommer. Har hørt mange lovord om den ja Lenke til kommentar
gorg Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Den høyeste frekvensen jeg hittil har hørt om, er en Athlon XP 2200+ (1.8 GHz) som ble overklokket til 2.16 GHz. Dette ble oppnådd av nettstedet AMDMB, som benyttet en Vantec CCK-6040 kopper-kjøleribbe med en høyhastighetsvifte. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 gorg skrev (2002-06-12 13:54): Den høyeste frekvensen jeg hittil har hørt om, er en Athlon XP 2200+ (1.8 GHz) som ble overklokket til 2.16 GHz. Dette ble oppnådd av nettstedet AMDMB, som benyttet en Vantec CCK-6040 kopper-kjøleribbe med en høyhastighetsvifte. Var egentlig den testen jeg skulle linke til og ,men jeg pastet feil link Her skal det være riktig link: Her kan du se linken Sånn går det når man har hastverk. EDIT= Får vell gjøre linken litt finere :smile: Får håpe at jeg greier det denne gangen da. _________________ Jeg selger dette: Vapochill (3000) Mail til: [email protected] [ endret av CFD den 2002-06-12 14:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå