LessThanJake Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har søkt som en gal på googel, men jeg finner ikke noe. Finnes det noen xorg drivere for et 3dlabs wildcat III 6110? Btw: har FC3. Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) http://www.3dlabs.com/support/drivers/ Endret 10. januar 2005 av olear Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ja, de har jeg sett men, virker de med X.Org og så finner jeg ikke den install.s filen de refererer til ti readme. Jeg trenger ikke mye ytelse, kan ikke noen av driverne som følger med X brukes, eller finnes det noen andre uoffisielle drivere? Jeg setter veldig pris på litt hjelp her, (et spørsmål om ære :!: ) Windows 2000 PC til dama mi har tatt kvelden etter en overdose med virus og spyware, så spurte hun om jeg kunne legge inn Linux, siden hun har sett at det fungerer så bra hos meg. Men de andre som bor der er veldig skeptiske. Han ene står omtrent klar med piratkopien sin av XP og venter på at jeg skal gi opp (Han omtaler Linux som noen greier som aldri funker). Så det er litt pinlig at det ikke funker nå !! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vesa-driverene er alltid suksess Ev. kan du jo bytte kort. Det *enkleste* er kansje et eldre ATI, da du har gode frie drivere som følger med distroen... Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Virker vesa-drivere på alle kort, alternativet er å kjøpe et radeon7000, men det koster jo 330. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 tror aldri jeg har hatt trøbbel med dem i alle fall... Hvilken chip er "dagens" kort basert på? Har du nyeste xorg (fra distroen din)? Hvis ikke: yum update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå