chaos_elf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har nettopp bygd meg min nye maskin og startet den men så peip den hele tiden.....jeg har denne viftestyringen i den.....og når jeg tok fra den stoppet den å pipe....hva var galt? noen som har denne viftestyringen og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 lest bruksanvisningen? står svart på hvit! Men... grunnen er at du ikke har koblet til alle 4 temp. sensorene eller 3(eller var det 4 som var minimum..hmm?) vifter.... Hadde samme "problemet".... en ekte nerd leser ikke bruksanvininger, men griner ofte! Jeg bruker min piping som inbruddsalarm jeg har lås på frontdøra, så hvis noen prøver å starte pc'n og døra er låst, så bare piper det OWNED MVH: PandoRa Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 jeg har tre i bruk...kunne ikke bruke vga kontakten siden det ikke var samme pin på kontakten til grafikortet mitt....så det kommer ikke til å funke før jeg kobler noe til vga? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hadde en sånn før, den pep hver gang jeg starta pc'n. men er bare å trykke på det hjulet så slutter den å pipe. grunnen til at det pep hos meg var fordi jeg ikke hadde kobla på cpu vifta på viftestyringa, så da trudde viftestyringa at cpu-vifta ikke gikk rundt og prøvde å si ifra om det. Edit: Leif.. Endret 10. januar 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Ja blir vel til å gjøre det jeg og....men en ting jeg ikke var sikker på det står at channel 1 =cpu channel2 =vga channel3=harddisk fan channel4=case og så er det 4 12 voltskontakter....men vet ikke hvem som er channel 1..2...3..4. noen som vet det og hva menes med case, er det kabinett vifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå