DezTruckTor Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Trenger en harddisk mellom 200-250 GB, og lurer på om jeg bør satse på Matrox, eller den billigere Hiatchi. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Eg har eit par slike av dei billige 250gb diskene ifrå Hiatchi, og eg kan berre sei meg fornøyd. Har og hatt nen maxtor som også funker bra. Så det er nesten det samme kva du velger. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Klarer ikke å la være: Matrox er en skjermkort produsent. Maxtor er en harddisk produsent. Hiachi er en produsent av luft kompressorer. Hitachi er en harddisk produsent. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Her er diverse disker (IDE) Hitachi 250GB Maxtor 200GB Seagate 200GB Western Digital 200GB Endret 11. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ville absolutt gått for en seagate. Dette er pågrunn av seagate sine disker er meget støysvak og de utvikler lite varme. I tillegg er de stabil som F. Har hatt forskjellige disk merker, men aldri vært så fornøyd som jeg har vært med seagate. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Tror faktisk at jeg går for en raid 0 med to WD 250 GB til 1228kr stk. De er mye raskere, og hardsiken er jo tross alt alle maskiners flaskehals. Er det andre lsøninger som kan være bedre? Skal bruke pc-en mye til ting som filmredigering, o.l. Endret 11. januar 2005 av DezTruckTor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå