Gå til innhold

modding av ps2'en min.

Anbefalte innlegg

for andre gang har jeg startet og modde ps2'en min, men sistgang ble reset/eject ledningen ødelagt, men nå ligger en ny i posten om noen dager(vis den ikke har forsvunnet på veien fra england) jeg har nå kjøpt inn mange LED's siden de lyser bra og er billigere en katoder, og du slipper inverteren,

men ved sist mod så fortet jeg meg veldig og ps2'en ser ut som et helvette for og si det sånn, så nå skal jeg legge lister rundt det ene vinduet, og legge en alu plate over det andre, tror dette vil se bra ut, kom gjerne med ideer, det ville ha hvert fint.

det jeg har gjort til nå er og lodde på to ledninger som går fra 12v på strømforyninga til ps2'en. disse har jeg koblett på en rekkeklemme som jeg ikke helt vet hvor skal være enda.

(ligger noen bilder på siden min, men det er så dårlig kvalitet og fra forgje mod.)

her er det jeg har gjort til nå

DSC01699.JPG

(BTW: har lagt ut bilder av forgje modden min her før men de bildene vet jeg ikke hvor er nå, siden jeg måtte formatere pga virus og masse problemer.)

edit: oi stort bilde, men kan noen si hvordan jeg lager thumb, sånn at andre som vil se hvor det er 12v og hente kan se?

Endret av stidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har funnet ut for og koble på LEDsa så må jeg ha en motstand på 65ohm men det har jeg ikke, så nå driver jeg og opererer en ødelagt psu i håp om og finne dette, noen som vet hvor stor effekt motstandene må tåle? (2x5v LEDs på 12v 30mA) betyr det at det blir 2*0.030 eller no sånt?

edit: obs dette skulle være edit egentlig

Endret av stidz
Lenke til kommentar

testa de første 3 LED'sa nå og de funka skal legge opp et bilde bare vent 2 min.

edit: syntes det så litt stilrent ut egentlig, cleant og fint. hva syntes dere?

DSC01711.JPG

tar et med hvit bakrunn senere.

Endret av stidz
Lenke til kommentar
selg designet til sony? :whistle:

SMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!

tror du jeg kan sende ps2en min til deg så fikser du en til meg oxo?

hehe. tusen takk. men er ikke vansklig og gjøre selv da. aluplatene "fikk" jeg fra skolen, og resteb er kjøpt på clasern. tør ikke og ødelegge reset kabelen din også :p

men fortsatt lurer jeg på: hva er best og feste aluen med?

Endret av stidz
Lenke til kommentar
Du må poste den under woklog da!

er ikke det litt seint nå a? tenkte og ikke gjøre det siden den ble ferdig så fort sikkert, og alle som poster på worklogg har sånn laaaaange skumle poster,

men til moderater: flytt den gjerne vis du vil

edit: hvor tykke kabler trenger jeg på 30mA?

Endret av stidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...