stidz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) for andre gang har jeg startet og modde ps2'en min, men sistgang ble reset/eject ledningen ødelagt, men nå ligger en ny i posten om noen dager(vis den ikke har forsvunnet på veien fra england) jeg har nå kjøpt inn mange LED's siden de lyser bra og er billigere en katoder, og du slipper inverteren, men ved sist mod så fortet jeg meg veldig og ps2'en ser ut som et helvette for og si det sånn, så nå skal jeg legge lister rundt det ene vinduet, og legge en alu plate over det andre, tror dette vil se bra ut, kom gjerne med ideer, det ville ha hvert fint. det jeg har gjort til nå er og lodde på to ledninger som går fra 12v på strømforyninga til ps2'en. disse har jeg koblett på en rekkeklemme som jeg ikke helt vet hvor skal være enda. (ligger noen bilder på siden min, men det er så dårlig kvalitet og fra forgje mod.) her er det jeg har gjort til nå (BTW: har lagt ut bilder av forgje modden min her før men de bildene vet jeg ikke hvor er nå, siden jeg måtte formatere pga virus og masse problemer.) edit: oi stort bilde, men kan noen si hvordan jeg lager thumb, sånn at andre som vil se hvor det er 12v og hente kan se? Endret 10. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har også lyst til å modde playstationen, men den er ikke bare min hvis du bruker Imageshack, er det ferdige linker til thumbnails.. Lenke til kommentar
ShadowKiller Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Bilde Edit: Jeg syntes det er like greit å bruke en link til bildet, eller så bruker jeg å resize de i PS7, laste de opp til domene og bruke IMG for å legge det ut her. Endret 10. januar 2005 av ShadowKiller Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 ok, kommet litt lengre nå: hva syntes dere? er ikke limt fast enda da. må børste alu'en litt mer ser jeg. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) har funnet ut for og koble på LEDsa så må jeg ha en motstand på 65ohm men det har jeg ikke, så nå driver jeg og opererer en ødelagt psu i håp om og finne dette, noen som vet hvor stor effekt motstandene må tåle? (2x5v LEDs på 12v 30mA) betyr det at det blir 2*0.030 eller no sånt? edit: obs dette skulle være edit egentlig Endret 10. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dette var veldig interisankt har aldrig sett en moddet ps2 før men dette ser veldig bra ut stå på... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 har starta med lodding av leds nå, men gjør det noe om de får 0,1 volt for lite? strømmen er vel nogenlunde den samme? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) testa de første 3 LED'sa nå og de funka skal legge opp et bilde bare vent 2 min. edit: syntes det så litt stilrent ut egentlig, cleant og fint. hva syntes dere? tar et med hvit bakrunn senere. Endret 10. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 selg designet til sony? SMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD! tror du jeg kan sende ps2en min til deg så fikser du en til meg oxo? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 nå ble det med hvit bakrunn (nesten) men noen forslag til hva jeg bør feste aluminiumen med Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) selg designet til sony? SMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD! tror du jeg kan sende ps2en min til deg så fikser du en til meg oxo? hehe. tusen takk. men er ikke vansklig og gjøre selv da. aluplatene "fikk" jeg fra skolen, og resteb er kjøpt på clasern. tør ikke og ødelegge reset kabelen din også men fortsatt lurer jeg på: hva er best og feste aluen med? Endret 10. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Skruer blir nok det beste. Lik de sm følger med evoplex radiatorene. Det passer perfekt Ble stilig Lenke til kommentar
stidz Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) for og få det mest mulig rent så regner jeg med at jeg limer den fast, tror det er beste løsningen, hvordan lim bør jeg bruke? edit: eller har du no bilde av de skruene? Endret 11. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 edit: eller har du no bilde av de skruene? Regner med at Natrium mener AC "Airplex" radiatorene som selges på Microplex. Men det finnes vel andre skruer du kan bruke også. Ellers er jeg enig med "Natrium", skruer blir nok det beste. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 hmm, er redd for at skruer ødelegger litt av utseendet på boksen, men det største problemet mitt nå er at den j***a pakka fra england ikke har kommet, og den finnes ikke på posten eller royalmail Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg lover deg, de passer. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du må poste den under woklog da! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Du må poste den under woklog da! er ikke det litt seint nå a? tenkte og ikke gjøre det siden den ble ferdig så fort sikkert, og alle som poster på worklogg har sånn laaaaange skumle poster, men til moderater: flytt den gjerne vis du vil edit: hvor tykke kabler trenger jeg på 30mA? Endret 11. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå