rauma Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har laga ein liten WebBrowser for å vise sider frå nettet. Eg har nytta komandoen Private Sub txtUrl_KeyDown(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.KeyEventArgs) Handles txtUrl.KeyDown On Error Resume Next If e.KeyCode = Keys.Enter Then WebBrowser.Navigate(txtUrl.Text) End If End Sub Då må eg Sjølvsagt trykkje Enter for å få opp sida og det vil eg ikkje. Eg vil at sida automatisk skal komme opp når ei URL visar i tekstboksen i Browseren! Kan nokon hjelpa meg? I tillegg får eg opp følgjande feil: An unhandled exception of type 'System.ObjectDisposedException' occurred in system.windows.forms.dll Additional information: Cannot access a disposed object named "frmViserHistorie". når eg har navigert vekk frå browseren og skal vise den på ny med ei anna URL. WebBrowseren er bygd inn i eit anna program der ein del av knappane skal vise ei webside ved Click. Håpar på raskt svar då eg ganske snart skal levere inn programmet som ei oppgåveløysing!!!! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du kan bruke en IF-setning for å se om URL-adressen brukeren har skrevet inn er "endelig": Private Sub txtUrl_KeyDown(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.KeyEventArgs) Handles txtUrl.KeyDown On Error Resume Next If e.KeyCode = Keys.Enter Or txtUrl.Text = "http://www.dinurl.com/noeherkanskje/index.html" Then WebBrowser.Navigate(txtUrl.Text) End If End Sub Lenke til kommentar
rauma Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 I høve innlegget mitt over vil eg gjera merksam på at er nyttar VB.net Lenke til kommentar
rauma Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hmmm! Har prøvd den, men framleis må eg trykkja Enter for å laste sida??? Har de fleire tips? Kan eg bytta ut KeyDown? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hm, kanskje du kan legge til en TextChanged-hendelse, som dette her: Private Sub txtURL_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles txtURL.TextChanged On Error Resume Next If txtURL.Text = "http://www.dinurl.com/noeherkanskje/index.html" Then WebBrowser.Navigate(txtURL.Text) End If End Sub Ellers må du selvsagt passe på at strengen er nøyaktig det samme som hva du sjekker for - at URL'en er gyldig betyr ikke at den kjører navigeringskoden. Hvis dette er intensjonen din, bør du heller sjekke for at URL'en er gyldig, og deretter navigere til siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå