Ebola2782 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kjøpte en Iomega Dvd brenner i midten av desember.. Jeg har brennt omtrent 13dvd'er hittil.. Problemet er at jeg får brennt dvd'er i bare 4x hastighet.. Dvd platene jeg har brennt på er av merke Verbatim Dvd+R Advanced Azo 8X certified. når jeg setter inn dvd platen, får jeg opp at jeg kan brenne i 8,6 og 4x hastighet, men da jeg prøver å brenne i 8 eller 6x hastighet, så blir dvd'ene ulesbare, i brenneren og på andre spillere... Jeg får eller ingen feilmeldinger etter brenning.. Noen som har opplevd det samme på denne typen brenner?? Her er specs på maskinen min evt: Dell Inspirion 8200 P4 2.2ghz 512mb ram Cardbus Usb 2.0 kort Windows Xp Home Edition Erik Lenke til kommentar
eblis Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har samme problem, da med en noe dårligere maskin (noe som jeg trodde inntil nå var problemet): Compaq Deskpro 800 Mhz pentium 3 512 MB RAM Windows 200 pro Jeg hadde også småproblemer med 4x brenning i starten ved at det oppsto feil på noen av platene, men fikk ordnet det ved å minimalisere CPU-bruken på maskinen. Skal nå forsøke med DVD-R plater for å se hvordan det går. -Trond Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har forøvrig funnet ut litt nå.. Ser ut til at den ikke liker Verbatim platene.. Kjøpte noen That's Write Dvd+R plater. Disse er bergegnet for 16X hastighet, Iomega brenneren brenner disse bare i 12X, men dette går smertefritt, og alle dvd-rom'er jeg har prøvd leser de etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå