tbend Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 I winamp får jeg ikke 5,1 lyd som jeg gjerne ville hatt! Får 5,1 i Mediaplayer så det er garantert ei lita innstilling! Noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Tror ikke det er mulig. Tror alle har samme problemet Men mulig jeg tar feil! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Det err ikke innebygd innstilling for dette, men du kan laste ned plugins som gjør det mulig. Søk litt i google eller skjekk på winamp.com. Endret 10. januar 2005 av bensinkanna Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Om du har surroundforsterker er det einklest og bare sette den i pro logic 2 eller lignende. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har ikke prøvd det selv, men du kan jo ta deg en titt blandt annet her.. WinampAC3 Og vi alle vet jo at Pro Logic II ikke kan erstatte lydbildet til flerkanals digital surround! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg bruker winamp 5.07 og får lyd i alle 5 kanalene. Har SB Audigy. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Tenk, når jeg endelig skulle konvertere til Winamp så får jeg ikke lyd i alle høytalerne! TEsta linke men kom aldri til noe enkelt og greit liksom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå