DementedAlbino Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Du har nå muligheten til å kunne gå gratis på alle Tippeligakampene i din by så lenge du snakker med spillerne og lederne etter kampen og skriver en kamprapport for tippeligasiden.no etterpå. Se Tippeligaen 2005 LIVE gratis, snakke med spillerne, skrive om fotball. Les mer om din mulighet her. Endret 10. januar 2005 av svortevik Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Er det virkelig ingen her inne som interesserer seg for fotball? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jo, men det spilles ingen tippeligakamper i min "by" Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Jo, men det spilles ingen tippeligakamper i min "by" Hva er "din by" da? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jo, men det spilles ingen tippeligakamper i min "by" Hva er "din by" da? Bosted: Gaia Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg vil gjerne skrive for Aalesund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå