pc_freak Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvilket program kan jeg bruke for å konvertere video til .mp4-formatet. Har en motorola E398 og synes personlig at lydkvaliteten på 3GPP er ganske eledig. Slik som jeg forstår har man da m4v video og m4a audio men hvordan får man dette til da? Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dette er et veldig bra program med mange funksjoner. Har også ferdige innstillinger for Motorola telefoner. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Feilpostet -flyttes. Les dette angående forumseksjonene: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dette er et veldig bra program med mange funksjoner. Enig. mpegable X4 live er etter min mening det beste programmet, hvis man skal konvertere filmer. Ganske vanskelig å forstå med en gang, så Her er en liten guide (Se litt nedover siden) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg synes det var vanskelig å lage filmer til min k700 fordi jeg fikk bare feilmeldinger enda jeg gjorde som det sto i en guide... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg synes det var vanskelig å lage filmer til min k700 fordi jeg fikk bare feilmeldinger enda jeg gjorde som det sto i en guide... Rart, går fint for meg Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hmm videoen funker perfekt, men blir ikke lyd av det på motorolaen, til tross for at jeg har valgt default motorola profile.... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Funka fint hos meg (s700i) men jeg får en ekstra ramme rundt filmen med ordet dicas i seg. Dette gjør at bilde blir veldig lite. Noen måte å bli kvitt den ekstra rammen på? Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hmm videoen funker perfekt, men blir ikke lyd av det på motorolaen, til tross for at jeg har valgt default motorola profile.... For å få lyd på motorolaen må du velge AMR-NB codec. Merket du noen hakking på din? Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Vel kunne ha rimelig høy bitrate uten lyd når jeg kjørte mpeg4, men når det var itu.263 gikk det rimelig tregt. Merket også at det å legge til lyd gjorde den merkbart tregere uansett hvor lav bitraten var. Min erfaring: filmer laget med motorola profilen i mpegable fumker fint på forholdsvis høye bitrates uten hakking(men man får ikke lyd) Filmer laget i nokia multimedia converter hakker rimelig mye selv ved lave bitrates. Men er skuffet over at den ikke takler annet en amr NB, det er jo rimelig dårlig lydkvalitet. Du er sikker på at motorola ikke støtter aac lyd? Den er jo aac som default i motorola profilen... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kjører P910i Mp4 eller bare mpeg4? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Går det an å konvertere til 3gp? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Går det an å konvertere til 3gp? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå