ShadowKiller Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg fant ingen annen passe kategori å slenge denne under, så jeg tenkte jeg skulle sette den her da. Lurte bare på om microplex.no har trøbbel med sidene sine ( server, o.l) ?? Jeg registrerte ny konto der for halv time siden, og har enda ikke fått mail... Ville gjerne fått brukernavn og slikt, så jeg kunne fått bestilt div. ting i kveld. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kan ta over halvtimen. Mener å huske at jeg fikk min mail tilsendt etter 1,5 timer. Lenke til kommentar
ShadowKiller Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Bare glem det.. Den hadde visst ikke merket at jeg hadde registrert meg første gangen, og da jeg ble lei av å vente, så registrerte jeg meg en gang til og tror du ikke det tok dem 2 min. å få sendt den jævla mailen... Endret 10. januar 2005 av ShadowKiller Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Denne tråden hører nok mer hjemme her. XenZor Lenke til kommentar
ShadowKiller Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 hehe, der var det jeg letet etter... jaja, siden microplex og casemod går hand-i-hand så er det vel greit.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Denne tråden hører nok mer hjemme her. XenZor Nemlig, da forlater den "Case-mods". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg registrerte meg på microplex i går og har ennå ikke fått mailen. Men kundenummeret kunne jeg få tak i ved å bruke "glemt kundenummer"-funksjonen. Lenke til kommentar
ShadowKiller Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 jeg fikk den "originale" mailen dagen etter... men prøv å registrere deg på nytt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvorfor regsitrere en ny konto hos MicroPlex.no? microplex.no må betale for hver konto som de har, så jeg ser ikke poenget med å dobbelt-regge seg bare for å få en mail med en gang! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Husker jeg også sleit med det der :!: Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvorfor regsitrere en ny konto hos MicroPlex.no? microplex.no må betale for hver konto som de har, så jeg ser ikke poenget med å dobbelt-regge seg bare for å få en mail med en gang! Hele opplegget med betaling pr. konto som opprettes er jo temmelig søkt, men siden det nå en gang er slik burde de jo gjøre hva de kan for at brukerne skal slippe å registrere seg flere ganger. At bekreftelsesmailen kommer etter et par døgn holder liksom ikke. Denne må nok microplex ta på sin kappe. Om ikke bare via pun her på forummet, så via større regninger Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Slik det er blandt de fleste slike registrerings "greier", og som det også burde være andre steder, er at man får mailen pronto. Rekker som oftest ikke å knipse en gang før mailen kommer, så enig med han over... Dette er noe microplex.no bør ta på sin egen kappe Lenke til kommentar
ShadowKiller Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 det står enda at du skal få mailen etter inntil 5 min...!! det er for dårlig at mailen kommer dagen etter.. og de betaler neppe 1000 kr kontoen, så jeg er er enig med gozzer og gixxerman.. Lenke til kommentar
~inso Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvorfor må microplex betale for at brukere oppretter konto hos dem? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvorfor må microplex betale for at brukere oppretter konto hos dem? sansynligvis betaler de seg selv, eller regnskapskontoret sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå