Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kommer det til å være nok til å spille (Nesten, MMORPG lagger vel litt uansett?) laggfritt med en 704/128 ADSL når det er 2 PC`r som er logga på MMORPG og spiller? Eller bør jeg prøve å mase på pappa så det blir 1024/256? Det er kanskje 3 PC`r her hvis søstra mi ikke flytter ut føre ADSL kommer...Men da kan jeg jo laste ned NetLimiter til den PC`n WoW har jo 56k modem som minimums krav og den har vel 56/33,6 eller 56/56 elns. Eller er det veldig store krav til internetthastighet ved MMORPG? WarCraft 3 er jeg 96% sikker på siden det har jeg fått til å virke på en ISDN laggfritt, trur ikke det var dobbel engang. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Skal du ha flere enn 1 pc på Adsl hadde jeg lagt til litt til så du får 256 ut istedet for 128 teller litt det når du spiller. Har 704/128 selv men kunne vært raskere. Har hatt en kamarat her når vi har delt linja går litt sakte innemellom hadde valgt 1024/256 til flere pcer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Men det gikk greit? Fikk ikke dirconnect eller noe? Lillebroren min trur jeg ikke kommer til å spille WoW så lenge uansett så det holder sikkert med 704/128. Jeg tenkte å flytte ut snart også pga skal bli lærling så da blir det nesten overkill hvis det blir noe raskere får de som blir igjenn her. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Går vel bra sålenge dere ikke spiller det samme begge to samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå