phax Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hei, idag skulle jeg ut og fly og hadde med meg de to ørkenrottene mine i et lite reisebur. regnet med dette ville gå greit ettersom jeg ofte har sett folk reise med katter og hunder i bur på flyet, men til min store overraskelse ble jeg stoppet på flyplassen og fikk ikke ta med meg rottene mine! viste seg at det kun er lov og reise med hund eller katt... teite regler.. men her kommer problemet mitt hvertfall. hvordan i allverden skal jeg få fraktet ørkenrottene mine fra tromsø til trondheim visst jeg ikkje kan ta de ombord på flyet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ring til flyselskapet ditt og hør. kanskje de kan settes et annet sted i flyet? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 skyt dem, og send dem i en eske med posten... viss ikke, ta taxi... ellers, ring flyselskapet som darkness sier Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 ja.. får ikke sendt de med norwegian, men kanskje de kan sendes som frakt med sasbraathens.. dyre rasisme er dette! posten ja.. det hadde vært noe. det sendes jo kremerte mennesker med posten så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 leste på siden til sas braathens at alle andre kjæledyr må sendes som frakt, noen som vet om man kan bare sende dyra selv om jeg ikke skal reise med flyet, og evt om det er dyrt? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Slik gjør du det: 1. Bedøv dem med medisiner. 2. Knyt de sammen i halen. 3. Sleng de rundt nakken. 4. Voilá! Du smugler de inn som pels. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 her flommer det over av seriøse svar ja... men har faktisk vurdert det.. og bare smugle de med. kunne hatt de i en pose lignende sak som jeg knyter rundt livet mens jeg går gjennom metalldektor greiern. så er det bare og ta en tur på do og legge de i reiseburet som jeg har i ryggsekken! easy. hadde gjort det visst jeg visste litt tidligere at jeg ikke kunne ta de med på vanlig vis. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva er det med dere!? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 årh...hva ska en med kjæledyr??? avliv dem, og ta de med som utstoppingsobjekter...så kan du ha dem på peishylla...bomull eller kjøtt og blod? hva er forskjellen? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Beroligende + lommer = fri transport Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 liker ikke helt tanken på og dope di ned da.. men kan jo ha de i lomma bare akkurat mens jeg går gjennom kontrollen da! Lenke til kommentar
edahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 lag en stor kanon og skyt dem dit! selv ikke flyselskapene kan hindre deg! du vil kanskje supplere med litt morfin, og sovemedisinder.. for en litt mer behagelig reise Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) liker ikke helt tanken på og dope di ned da.. men kan jo ha de i lomma bare akkurat mens jeg går gjennom kontrollen da! Hvorfor ikke? Rotter utløser ikke metalldetektoren akkurat Ah, skiten leste feil Du kan gjøre som du sa ja.. Endret 11. januar 2005 av likferd Lenke til kommentar
edahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ellers, så kan du putte dem inni en liten radiostyrt gyro med videokamera! så kan du helt uproblematisk kjøre dem inn på flyplassen. også får du utspill for litt av den barnegleden du trodde du ikke hadde lenger! Lenke til kommentar
edahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) ellers så kan du putte dem inni en bærbar pc. eventuelt kutte dem opp og legge i RAMen. jeg har hørt at det går raskere enn harddisk. Endret 11. januar 2005 av norman Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jaja, veldig morsomt. Men noen seriøse svar hadde sikkert vært greit. Som sagt, prøv å snakk med dem om det finnes en løsning, hvis ikke så ta toget Lenke til kommentar
edahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jaja, veldig morsomt. Men noen seriøse svar hadde sikkert vært greit. Som sagt, prøv å snakk med dem om det finnes en løsning, hvis ikke så ta toget toget er alltid et veldig greit fremkomstmiddel. svært mye lettere enn tog. men bestill litt i forveien, så du får bedre pris Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 jepp, skal skynte meg og bestille tog billett fra tromsø til trondheim. må bare vente til de fåt bygd toglinja opp til tromsø da, men det går sikkert fort! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jepp, skal skynte meg og bestille tog billett fra tromsø til trondheim. må bare vente til de fåt bygd toglinja opp til tromsø da, men det går sikkert fort! Er de virkelig så fjernt fra sivilisasjonen? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Togene stopper vel et eller annet sted sør i Nordland hvis jeg ikke tar helt feil. Det er vanskelig å finne riktig mengde hvis man skal dope ned små dyr som rotter. Ender fort opp med at du avliver dem ufrivillig. Tror noe det beste er å høre med flyselskapene, og muliggens krangle seg til en løsning. Kanskje du kjenner noen som skal kjøre bil nedover i nærmeste fremtid? Ellers burde det ikke være så stress å smugle dem med deg. Blir du "tatt" så er det bare å spille uvitende, får sikkert ikke noe særlig stress for det. Eneste negative jeg kan komme på med den planen er røntgen maskinen. De ser nok at det er et bur med rotter i og den gjennomstrålingen er ikke ment for levende vesner, så jeg aner ikke om den kan skade skadedyra dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå